OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Mälarenergi Stadsnät söker en Kundansvarig som sprudlar av energi!Dina arbetsuppgifter.Du kommer att vara ansvarig för hantering av våra kunder, besvara inkommande samtal, administrera beställningar, avtal och felanmälningar samt säkerställa kvalitet i mötet med slutkund.I tjänsten ingår också att utbilda vår kundtjänst, sätta upp och kvalitetssäkra IVR-systemet, samt viss fakturahantering.Du kommer även att ta fram nyckeltal för mätning av kundtjänstleveransen, genomföra kundmätningar och upprätta serviceavtal.Din bakgrund.Du ska ha minst tre års kundtjänsterfarenhet med goda kunskaper inom anti-churn & win-backverksamhet, samt goda kunskaper om kundtjänstkvalitet och mätetal.Det är meriterande om du har utbildningsvana och kunskaper inom telefoni, bredband och TV.Din profil.Är du drivande, självsäker och sätter kunden i fokus?Är kvalitet och professionalism en självklarhet för dig?Då kan du vara den vi söker!Låter det intressant? Märk din ansökan "Stadsnät, Kundansvarig".
Kontaktpersoner på detta företaget
Helena Wallström