Vi söker en Kundansvarig till Karlstad

Vi söker en Kundansvarig till Karlstad

Arbetsbeskrivning

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare 1992. Vi är ett värderingsdrivet bolag som lägger stor vikt vid individens engagemang och förmågor. Under de senaste åren har vi utökat våra affärsområden och Särnmark erbjuder idag våra kunder personlig assistans över hela Sverige, ledsagar- och avlösarservice i Stockholms stad samt rehabilitering av patienter på den spanska solkusten. Vi har idag över 3500 engagerade medarbetare över hela Sverige och i Spanien, som varje dag levererar vårt löfte ”ett bättre liv” till våra kunder.

Är du den vi söker?

Till Kontoret i Karlstad söker Särnmark Personlig assistans en Kundansvarig. Som kundansvarig arbetar du för att våra kunder ska få möjligheten och leva det liv som de vill leva med sina personliga assistenter. Du kommer leda de personliga assistenterna el via medarbetsledarna på deras dagliga arbeten så att de känner sig nöjda med vårt arbete. Utöver detta så kommer din vardag består av varierande arbetsuppgifter som att möta kunder, närstående och medarbetare. Lägga scheman, rekrytering av personlig assistenter, attestera löner och föra social dokumentation.

Kundansvarigs arbetsuppgifter kan exempelvis skifta mellan att hantera arbetsrättsliga frågor till att handleda personliga assistenter i sin yrkesroll. Rollen är komplex och mångfacetterad. Den ställer höga krav på självständighet och handlingskraft men den är även oerhört utvecklande, intressant och varierad. Kundfokus och hög servicenivå genomsyrar samtliga arbetsmoment i rollen.

Vem är du

Vi söker dig som har adekvat utbildning eller arbetslivserfarenhet. Meriterande är om du har erfarenhet inom aktuellt rättsområde och är insatt i LSS-lagstiftningen.

- Har erfarenhet av uppdrag som ledare/chef.

- Du är trygg i ledarrollen och har en god självinstinkt

- Struktuerad och beslutmässig, van att leda grupper på distans

- Du har en hög servicekänsla och klarar en hög stressnivå

- Kommunicerar tydligt och effektivt

- Har giltigt B-körkort

Du har god förmåga att arbeta med flera olika saker samtidigt och att planera ditt arbete. Du har lätt för att förmedla dina förväntningar, att ta beslut och att skapa resultat.

Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.

Övrigt:

Tjänsten är en tillsvidareanställning, som inleds med en provanställning.

Du omfattas av kollektivavtal med avtalsmässiga trygghetsförsäkringar och pensionsavsättning.

Lönesättning sker enligt överenskommelse.

Välkommen med din ansökan.


I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd.
Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Särnmark Assistans AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2023
  • Ansök senast: 31 maj 2023

Besöksadress

Solna
None

Postadress

Smidesvägen 7, 3tr
Solna, 17141

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024