OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Flexlife Konsulting är en del av Tranpenad koncernen. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom områdena kontor & ekonomi, sälj & marknad samt logistik. Vi bemannar dagligen i regionerna kring Göteborg, Stockholm, Trollhättan och Jönköping. Vi på Flexlife Konsulting är kollektivavtalsanslutna och kvalitets-, miljöcertifierade.
Om tjänsten
Vi söker nu för kunds räkning en handläggare och försäljningsassistent till auktionsbranschen. Du kommer ingå i en mindre grupp där var och en ansvarar för sina områden men där kulturen starkt präglas av teamkänsla för att gemensamt nå de uppsatta målen. Du kommer ha daglig kontakt med uppdragsgivare och köpare. Uppdragsgivarna är oftast konkursförvaltare, kommuner, myndigheter och du kommer administrera och assistera säljarna med offerter samt annan dokumentation. Köparna är näringsidkare från verkstad, skog och kontor samt en stor del privatpersoner. Du ser till att samtliga parter i försäljningen får ett professionellt bemötande där kvalité och service står högt i fokus. Du kommer sitta i anknytning till lagerverksamheten där du möter kunden direkt vid utlämning av objekten.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara:
-Dokumentera och värdera objekten
- Presentation av objekt för nätförsäljning. Objektsbeskrivning för bästa informativa exponering samt fotografering.
- Visning av objekt
-Utlämning och frakt
-Lagerhantering, plock och paketering
Din profil
Du som söker vill ha en varierande roll med högt tempo. Du trivs i en administrativ och supporterande roll där du självgående löser det dagliga arbetet. Du är van att ha daglig kontakt ut mot kunder och är en god kommunikatör med hög social kompetens som kan bemöta och anpassa sig till olika uppdragsgivare. Du är strukturerad och ordningsam vilket är viktigt då du kommer hantera många dokument och processer samtidigt. Du är mycket stresstålig och har lätt för att prioritera dina uppgifter.
Som person är du lättsam och prestigelös och tar egna initiativ för att föra arbetet framåt. Du är en lagspelare som inte är rädd för att ”kavla upp” och köra när teamet behöver stöttning. Du har mycket goda kunskaper i tal och skift i svenska och engelska. Du uttrycker dig professionellt i skrift och kan snabb ta till dig nya system. Körkort för tjänsten är ett krav.
Arbetstider och övriga villkor
Placering: Malmö
Omfattning: Heltid
Lön: Marknadsmässig
Tillträde: Omgående
Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Ahlén
0708-338419
Maria Ahlén
0708-33 84 19
Marcus Johansson
0708-429471
Marcus Johansson
0708429471
Maria Ahlén
Milvi Piibeman
0704-204421
Maria Ahlén
Milvi Piibeman
Sara Wilck
Jan Hagström
0704-202530