OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Företaget utvecklar egna produkter och tillverkar dragtruckar för flygplatser och industrier. Kunder är olika flygbolag, luftfartsmyndigheter, industriföretag och försäljningen sker över hela
världen.
Arbetsuppgifter
Din arbetsuppgift som kundrelationsansvarig är att vara support till kunder samt genomföra introduktionsutbildningar ute hos kund men även på anläggningen i Kalmar. Resor ingår i tjänsten. Du kommer att ha många kontakter såväl internt som externt, vilket ställer höga krav på din sociala och kommunikativa förmåga.
Formell kompetens
• Verkstadsteknisk utbildning
• Starkt tekniskt intresse
• Engelska
• Tyska (meriterande)
Arbetstider: Vardagar 7-16
Uppdragets omfattning: Omgående
Din bakgrund
Vi tror att du har någon form av teknisk utbildning. Du har tidigare arbetat med försäljning och vill nu ta nästa steg i karriären.
Personliga egenskaper
- God social förmåga
- Relationsbyggande
- Strukturerad och organiserad
- Flexibel
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Tillsvidare/ Heltid/ Kalmar
Tillträdesdag
Snarast möjligt
Information
Vi tillämpar ett löpande urval så skicka in din ansökan redan idag på www.lernia.se. Inga ansökningar tas emot via mail eller post. Välkommen med din ansökan!
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Ahlqvist
Nina Backlund
Charlotta Rasmusson
0722-54 11 32
Charlotta Rasmusson
Nina Wennersten
072-254 11 50
Nina Wennersten
Ida Arvidsson
Nina Wennersten
0722541150
Nina Wennersten
072 254 11 50
Nina Wennersten
072 254 11 50