OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en skärpt och stresstålig kundservicemedarbetare till en av våra kunder som är verksam inom logistikbranschen.Som kundservicemedarbetare är det din uppgift att svara på frågor angående kundens gods, skicka kundärenden vidare till rätt enhet samt ringa till kunder och avisera kommande gods.Telefon och dator är dina arbetsredskap och arbetstempot är ofta högt varvid det är viktigt att du är en person som kan arbeta snabbt och effektivt och samtidigt ha ett glatt humör och professionellt bemötande mot företagets kunder.Vi vill att du som söker har arbetat med liknande uppgifter tidigare, har lätt för sätta dig in i nya dataprogram och rutiner och verkligen trivs med att ha mycket kundkontakter.Låter det intressant?är världens största HR-partner inom rekrytering, bemanning och konsulttjänster med ca 6 600 kontor i ca 60 länder spridda över hela världen, Inom koncernen Adecco arbetar 34 000 personer.Bolaget är en av världens största arbetsgivare med över 3 miljoner människor som jobbar för företaget under ett år. Adecco är registrerat i Schweiz och noterat på Swiss Exchange i Zurich och på Euronet Premier Marche i Paris.År 2008 uppnådde koncernen en omsättning på 20 miljarder Euro.Läs mer på adecco.se I Sverige är Adecco ett auktoriserat bemanningsföretag med ca 50 kontor spridda över hela landet.Omsättningen år 2008 uppgick till ca 2,4 miljarder SEK. Förutom uthyrnings- och rekryteringstjänster erbjuder Adecco lösningar inom bland annat outsourcing, omställning, ledarskapsutveckling, kompetensutveckling karriärrådgivning, utbildning och rehabilitering.