Vi söker en Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Trivs du att arbeta med service och gillar du att lösa komplexa frågor? Drivs du dessutom av möjligheten att utvecklas, att få arbeta med människor och önskan att leverera kvalitet i allt du gör? Då ska du söka jobbet som medarbetare till kundservice med uppdrag hos en av våra kunder inom fastighet.

Hur ser en arbetsdag ut?
Som medarbetare på kundtjänst kommer du i första hand att ge service och information till befintliga och potentiella hyresgäster per telefon, mejl och chatt. Du arbetar i ett team om 11 personer som alla brinner för att leverera service i toppklass till sina hyresgäster. Du sitter i trivsamma, fräscha och stora lokaler i väldigt centralt läge i stan.
Du kommer till exempel att: via telefon, mail och chatt svara på frågor och ärenden som kommer via någon av dessa kanaler som t.ex. felanmälningar, hyresköer, bostäder specifikt och generellt, hyreskontrakt mm
svara i företagets växel och vid behov koppla samtalen vidare, dock så är kundservice ambition är att hjälpa kunden med sina frågor utan att behöva koppla samtalet vidare
ha många både interna och externa kontakter och hantera en del administrativa sysslor i tillägg till ovan
Din profil: 
Du trivs med att jobba med service och människor - det är det allra viktigaste! Vi utgår ifrån att du är en hjälpsam, lojal och social person som har lätt för att prata med människor. Vidare är du förändringsinriktad och lösningsorienterad i din yrkesroll.
Vi söker dig som: har avslutat dina gymnasiestudier
har minst 2 års erfarenhet av arbete i någon form av kundtjänst samt har arbetat i ett modernt telefonsystem
är kunnig rent praktiskt, duktig på att uttrycka dig i både tal och skrift samt har förmågan och viljan att bygga nödvändiga interna nätverk för att utföra och utvecklas i ditt jobb och kunnande om företaget
är en person som ser förändringar som något positivt och är en bidragande del i utvecklingen då företaget arbetar med ständiga förbättringar
du hanterar de mesta inom Officepaketet utan problem och har du kunskap om hyresjuridik är meriterande
har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
övriga språkkunskaper är meriterande, speciell arabiska, tigrinja och dari
Anställningsform:
Visstid, med möjlighet till förlängning

Sysselsättningsgrad:
Heltid

Arbetstid och lön:
Kontorstid 8-17/Fast lön

Tillträde:
Planerat 2022-03-01

Övrig information:
Ansökan till tjänsten sker genom att du registrerar CV och ett personligt brev på vår hemsida: www.onepartnergroup.se. Ansökningstiden är kort och urvalsarbetet kommer att ske löpande. Vi rekommenderar därmed att du skickar in din ansökan snarast möjligt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Jämtland
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 februari 2022
  • Ansök senast: 11 februari 2022

Liknande jobb


Registrator till kansliet

Registrator till kansliet

23 december 2024

Administratör IT

Administratör IT

20 december 2024

Handläggare

Handläggare

20 december 2024