OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Rollen tar emot inkommande ärenden från kund, besvarar frågor gällande service, lägger
service order samt övriga tillhörande administrativa uppgifter. Rollen prioriterar bland
inkommande ärenden och har daglig kontakt med kunder om t.ex. produkt-, leverans-,
prisfrågor och orderläggning. Rollen innefattar till stor del kundservice, planering och
administration.
Ansvar och befogenheter
? Vara första kontaktperson vid inkommande samtal eller mail från kund
? Lägga service order i affärssystem med grund i information från kund
? Säkerställa att det svar som lämnas överensstämmer med företagets policys och
regler
? Kontinuerligt arbeta med att skapa och upprätthålla goda relationer med
kunderna
Din profil
Kompetenser:
? Kunskap om AAES produkter och erbjudanden
? God planeringsförmåga
Krav:
Utbildning:
Minst 3 årigt gymnasium
Språk:
Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
Datorkunskap:
MS Office
ERP- system
Erfarenhet:
1-2 års yrkeserfarenhet inom servicebranschen, liknande roll eller annat relevant område
Övrigt:
Personliga egenskaper:
? Strukturerad/ God administrativ förmåga
? Relationsskapande med hög servicenivå
? God kommunikativ förmåga
? God samarbetsförmåga
? Självgående
? Ansvarstagande
Om oss
Söder & Co bemannar företag och andra organisationer genom inhyrning, rekrytering och inhyrningsrekrytering. På så sätt skapar vi både karriärmöjligheter för människor och kostnadseffektivitet för företag. Vi tror på långsiktiga relationer och arbetar därför engagerat med en lokal och personlig närhet till våra kandidater, kunder och konsulter.