OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du arbetat inom kundtjänst och känner att det är dags för nästa steg? Då har vi tjänsten för dig! Vi söker en medarbetare till ett kundtjänstteam med fokus på säkerhetsadministration.
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb?
För ett uppdrag hos en av vår kund Coor Service Management söker vi nu en kundtjänstmedarbetare med stort fokus på säkerhetsadministration.
Arbetsuppgifter
Du kommer att tillhöra Security Center där du tillsammans med dina kollegor ansvarar för en specifik kund.
Ärenden som inkommer har fokus på säkerhet och du kommer bland annat att administrera passerkort och tilldela olika behörigheter. Du kommer att hantera tillträden och säkerhetsklassning för kundens lokaler.
Du sammanställer material och handlägger olika beställningar.
Du tillhör enheten 1st line support som är kundernas första instans när de behöver göra en felanmälan, få support eller lägga en beställning.
I arbetet ingår, förutom behörighetsadministration, att göra vissa tekniska felsökningar i våra kunders överordnade system för att om möjligt kunna lösa problemställningarna på ett effektivt och kvalificerat sätt.
Dina ärenden inkommer via telefon. Tjänsten liknar ett kundtjänstuppdrag då det ingår mycket telefontid i rollen.
Du kommer att schemaläggas för både öppningar/stängningar mellan 7.00-20.00 måndag till torsdag och 7.30-16.30 fredagar. Du kommer att jobba tre pass till kl 16.30, ett till 18.30 och ett till 20.00.
Arbetsplatsen är centralt i Kista. För den här tjänsten, som är på heltid, blir du anställd av Manpower och uthyrd till vår kund. Uppdraget startar så snart som möjligt och löper på tillsvidare.
Vem är du?
Du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom kundtjänst eller andra liknande arbeten där du haft telefonen som ditt främsta arbetsverktyg.
Du är en god administratör och har god systemvana samt ha lätt för att lära dig nya program, tjänsten innebär att du arbetar parallellt i flera olika system.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, för att passa in i teamet så behöver du vara en självgående, drivande person som är serviceinriktad, flexibel och engagerad samt har en mycket god förmåga att utveckla och upprätthålla goda relationer internt såväl som externt. Du behöver ha skinn på näsan samt integritet och ett stort säkerhetstänk.
Det är viktigt att du är flytande i svenska, både tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska.
Hur söker jag tjänsten?
Du söker detta uppdrag genom att klicka på ansökningslänken nedan. Kontaktperson för uppdraget är Konsultchef Helena Sördin som vid frågor nås via helena.sordin@manpower.se. Vi arbetar med löpande urval så vänligen ansök så snart som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan!