OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår avdelning för Givare- och Medlemsservice arbetar, som namnet tyder på, mot kunder inom ideella sektorn.
Bland våra kunder märks flera av Sveriges viktigaste insamlings- och medlemsorganisationer, patientföreningar och fackförbund. Några av dessa är RFSU, Min Stora Dag och Suicide Zero.
Den dagliga produktionen består av både telefoni och administrativa uppgifter. Du som kundtjänstmedarbetare ansvarar för både inkommande och utgående samtal, hanterar e-post och har hand om fakturering och webbshop.
Det är ett flexibelt och utvecklande jobb, där vi gärna ser att du har engagemang snarare än erfarenhet.
Du kommer att hantera många uppdrag parallellt och vi ser gärna att du är lösningsorienterad, lyhörd och engagerad såväl som effektiv och noggrann.
Har du detta, har du alla förutsättningar för att lyckas som kundtjänstmedarbetere hos oss på Uniguide!
Vi erbjuder Dig:
* Ett spännande och utvecklande jobb
* Personlig och yrkesmässig utveckling
* Ett språngbräde för framtida karriärmöjligheter
Uniguide står för all utbildning för att du skall kunna lyckas i ditt nya jobb som kundtjänstmedarbetare men vi ser gärna att du har stor datorvana och kan hantera Office och PC.
Det vi premierar hos Dig är inte erfarenhet utan din personliga inställning och attityd - den kommer att bli avgörande för din framgång.
Arbetstidens förläggning på Uniguide är måndag till söndag 00.00 – 24.00, men Dina arbetstider som Kundtjänstmedarbetare i vårt team för Givare- och Medlemsservice kommer att vara 07.00 -16.00 eller 08.00 – 17.00.
Är du hungrig på utmaningar? Tveka inte - ta nästa kliv i karriären och bli en del av Uniguide AB.