OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bli en del av öppen och dynamisk arbetsplats där professionell och personlig utveckling står högt på agendan? Drivs du av att ge god service och är administrativt lagd? Då kan detta vara tjänsten för dig!
Vi söker nu en kundtjänstspecialist till en ledande aktör inom företagsfinansiering. Uppdraget är på heltid med start 2024-09-02 och pågår till och med 2025-08-31 med chans till förlängning.
Intervjuer och urval sker löpande och uppdraget kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan!
Om tjänsten
Du kommer att ingå i teamet i Umeå där du främst arbetar med hantering och kontroll av inkommande avtalsdokumentation enligt uppsatta riktlinjer. I arbetet är service och support till våra externa samarbetspartners och interna kunder en naturlig del av vardagen. Du agerar många gånger spindel i nätet och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer förutom validering av dokumentation även innefatta ärendehantering via mail och telefon samt drivandet av den digitala utvecklingen i organisationen.
Vem är du?
I denna tjänst kommer du få kombinera din administrativa förmåga med mycket kommunikation, i såväl tal som skrift. Du trivs med att ge service till andra och fokuserar på att lösa problem. För att trivas i teamet är det viktigt att vara en positiv person som trivs att integrera med andra. Då det är en administrativ tjänst är struktur och detaljer a och o.
Du har:
• tidigare erfarenhet av administrativt arbete, kund- och/eller leverantörsreskontra
• tidigare erfarenhet av kundservice
• god vana att arbeta med digitala verktyg och har gärna arbetat med förbättring av dessa
• trivs med att arbeta i ett team
Som person är du strukturerad och effektiv i ditt arbete. Du behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift
Tidigare erfarenhet från bank/finans är meriterande.
Om verksamheten
Till oss på Poolia vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg
Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg
Rebecca Pettersson
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532