Vi söker en kvalificerad administratör med inriktning mot HR/projekt

Vi söker en kvalificerad administratör med inriktning mot HR/projekt

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en kvalificerad HR-administratör eller projektadministratör som vill jobba som spindeln i nätet i en internationell miljö. Vi erbjuder en bred roll med möjlighet att få ta stort eget ansvar. Du arbetar i ett team tillsammans med andra och har en nyckelfunktion för verksamheten i Skellefteå.

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att upprätthålla en översikt över mobiliseringar, start- och slutdatum, uppgifter om uppdrag inklusive byråuthyrningar, lokala uthyrningar och uppdragstagare samt affärsresenärer. Du kommer hantera hotellbokningar, hålla koll på administrationen kring hyreskontrakt och planering av vilka personer som ska bo i tillgängliga bostäder. I tjänsten ingår även att övervaka immigrationsstatus på arbetare och säkerställa administrationen kring detta samt att förbereda och underhålla projektriktlinjer. Det är som synes en väldigt bred administratörsroll där du kommer ha flera bollar i luften samtidigt.

Du rapporterar till kunden och kommer initialt få en introduktionsutbildning av deras HR-avdelning.

Din bakgrund/Dina egenskaper
Vi söker dig med erfarenhet av administration, företrädesvis inom personal/HR och/eller projekt. Du ska vara van att jobba självständigt och ta ansvar för dina egna uppgifter. Vi tror att du är en strukturerad person som kommunicerar mycket bra på engelska i tal och skrift eftersom det är språket som används i arbetet, samt kan kommunicera på svenska i tal och skrift. För att trivas bör du gilla att utmana dig själv och vara i en omväxlande roll samt miljö. Eftersom dator och telefon är arbetsverktyg i rollen tror vi att du är van och duktig på att använda dessa.

B-körkort är ett krav och vi ser gärna att du har tillgång till egen bil.

Information och kontakt
För att vara aktuell för tjänsten ser vi gärna att du skickar in din ansökan på engelska.

Anställningsgrad: Heltid tillsvidare med 6 månader provanställning.
Tillträde: Så snart som möjligt.
Placeringsort: Skellefteå.

Detta är ett bemanningsuppdrag och du blir anställd som konsult av Wikan. Kontakta gärna Irma Öhlund med eventuella frågor, telefon 0910- 77 09 83 eller e-post irma@wikan.se, alternativt Kenneth Vidmark, telefon 0910- 77 09 81 eller e-post kenneth@wikan.se. Sök tjänsten via www.wikan.se. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om Wikan Personal
Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi hjälpa företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal. Wikan har kontor på 15 orter i Sverige, omsätter ca 450 Msek och har omkring 1000 anställda. Läs mer på www.wikan.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wikan Personal Botnia AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 januari 2022
  • Ansök senast: 30 januari 2022

Liknande jobb


Office Assistant to HVDC

Office Assistant to HVDC

20 december 2024

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

20 december 2024

20 december 2024