OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
På Golvimporten är vi marknadsledande experter på terrazzo, natursten, keramiska golv och andra ytskikt till miljöer med högt slitage. Vi erbjuder en säker, kostnadseffektiv och kvalitativ golventreprenad, inklusive renoverings- och behandlingstjänster, som ger slitstarka, estetiska och tilltalande golv i t ex butiker, matvaruaffärer, bilhallar, flygplatser, resecenter, köpcenter och övrig offentlig miljö. Vårt fokus är att leverera ett helhetskoncept – ”Säljande golv®”, där vi tar ansvar och lämnar omfattande garantier i hela värdekedjan; från leverans av material och golvläggning till dagligt golvunderhåll. Vi erbjuder ett unikt golvbehandlingskoncept TemperSeal® för porösa stengolv som ger golven motståndskraft mot djupsmuts och samtidigt en fantastisk glans. CleanEntrance® Entrézoner är vårt populära entrékoncept med specialtillverkade textila golvplattor och professionella mattrengöringsmaskiner som ger en renare och mer välkomnande entré samt lägre ljudvolym i vältrafikerade miljöer.
Vi har huvudkontor med huvudlager i Borås och ett antal lokalkontor runt om i Sverige, samt kontor i Oslo, Norge. För våra kunder är vi en rikstäckande partner och finns med vid ett flertal kunders internationella expansion. Idag är vi 18 st anställda inom försäljning, projektledning, golvläggning, servicetjänster och administration.
I tillägg till detta har vi fasta samarbetspartners inom golvläggning och renovering samt golvbehandling. Golvimporten omsätter i dagsläget ca 100 MSEK
Läs mer på www.golvimporten.se
Golvimporten fortsätter att satsa och under hösten påbörjar vi flytten av huvudkontor och huvudlagret till nya större lokaler på Elementgatan 14 i Viared. Vi växer och behöver utöka vårt team!
Dina arbetsuppgifter
Som Lager- och logistikansvarig har du en bred roll inom områdena lager, logistik och inköp. Tjänsten innefattar såväl administration som praktiskt arbete. Du har det övergripande ansvaret över lagret vilket innebär bl a:
- In- och utleveranser
- Inköpsansvar
- Plock- och packning av order
- Transportbeställningar
- Leveransuppföljning
- Orderläggning
- Mottagningskontroller
- Inventeringar
- Ansvar över samtliga logistikflöden
- Personalansvar kan förekomma
Vi erbjuder dig en nyckelroll med goda möjligheter att utvecklas, påverka och ta ansvar.
Din profil
Vi söker dig som har gymnasiekompetens som lägsta utbildningsnivå. Du har erfarenhet av en liknande roll, det vill säga du är van vid att arbeta självständigt och proaktivt. Som person är du strukturerad, ordningsam och flexibel i ditt arbetssätt. Du är en god administratör och har vana av att arbeta i ett modernt affärssystem samt kommunicerar bra både i tal och skrift på svenska och engelska.
Tjänsten är på heltid och tillsvidare.
Rekryteringen genomförs i samarbete med Söder & Co.
Ansöker gör du via hemsida: www.soderco.se
Sista ansökningsdag: 2020-09-06
För frågor om tjänsten kontakta gärna rekryteringsansvarig Ninni Svahn på tel.0769-48 43 33.
Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.