OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du den administrativa person vi söker?
Om kundföretaget
Kundföretaget är inriktade mot detaljhandeln och är placerade i Varberg.
Beskrivning av tjänst
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som Logistikassistent kommer att bestå av att ansvara för varupåfyllnaden till kundföretagets butik samt att analysera och optimera lagernivåerna i butikerna. I dina arbetsuppgifter ingår även postreklamationer, att bevaka leveranser och enklare felsökning av transaktioner mellan system. Du kommer att ha daglig intern kontakt med lager, butik och regionchefer. Arbetet är förlagt till dagtid 7-16 med möjlighet till flex.
Din bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan innan och har en god administrativ erfarenhet. Erfarenhet av Microsoft AX, Excel och/eller Relex är meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska språket i såväl tal som skrift, är ett krav för tjänsten.
Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen krävs det att du är strukturerad, analytisk och har god administrativ förmåga. Du trivs att arbeta både självständig och i grupp. Vidare är du lösningsorienterad och professionell i bemötanden med andra.
Anställningsform, omfattning av tjänst och tjänstgöringsort
Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär en heltidsanställning med möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Tjänsten är placerad i Varberg.
Tillträdesdag
Tillträdet är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och därav kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Kontaktperson
Vid eventuella frågor om tjänsten, kontakta Amanda Sevestedt via mail amanda@firstpersonal.se eller på telefon 0727001058.
Om oss
FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrins kollektiv- och tjänstemannasida. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt, vilket innebär att vi alltid strävar efter att anställa personal så nära kundföretaget som möjligt utifrån kompetens och andra krav enligt specifikation från kundföretaget.
Vi ser fram emot din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Zackrisson
0722-35 11 05
Linda
0722351129
Carlsson Linda
0722-351129
Konsultchef Pia Johansson
0722-351777
Kontorschef Skövde Mikael Thörnberg
0727-178477
Landén Josefine
0727241777
Ronja
0722-351150
Zeybrandt Kay
0722351777
Linda
0722-351129
Marika
0727-178477