OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker en person med bred erfarenhet inom administration, som snabbt kan ta sig an arbetsuppgifterna för denna roll. Uppdraget är på heltid, uppdelat i 1/3 löneadministration, 1/3 HR administration och 1/3 kontorsadministration. Detta är ett konsultuppdrag via oss på Poolia med start omgående och löper i 3 månader framåt. Intresserad? Sök redan idag, urval sker löpande!
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Detta är en bred och varierad roll där du kommer att fungera som ett stöd till den administrativa avdelningen och arbete med HR- och löneadministration.
Några av de arbetsuppgifter som rollen innefattar:
- Förbereda underlag till outsourcad löneleverantör
- Se vad som kan effektiviseras
- Kontakt med myndigheter
- Se över policys
- Lön och rapporteringar till myndigheter
- Sortering av papper
- Scanna personalfiler
Vem är du?
Vi ser gärna att du har någon form av erfarenhet från administration och löneadministration sen tidigare. Du har en flexibel inställning, är effektiv och kommunikativ samtidigt som du är strukturerad, professionell och samarbetsvillig. Visst är du personen som gillar att göra det lilla extra? Du hittar gärna nya lösningar, är proaktiv och ser till att saker händer.
Flytande svenska i tal och skrift. Det är meriterande med erfarenhet inom affärssystemet Hogia.
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Noren
Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk
Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson
Disa Fanto Börjesson
0766-775336