OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till en av våra kunder som sitter i fina lokaler i Norrtull i Stockholm söker vi en löneadministratör. Kunden är ett internationellt företag med ett starkt varumärke verksamma inom media. Arbetet handlar om att hjälpa vår kund att outsourca sina löner till en annan leverantör i Europa. Ett väldigt spännande och fritt arbete med eget ansvar väntar på dig!
Uppdraget startar omgående och beräknas pågå minst i ett år. Arbetsuppgifterna innebär att flytta vår kunds svenska lönehantering till en ny leverantör i Europa. Utöver det kommer rollen att fungera som en länk mellan vår kund och dess nya leverantör.
Bakgrund:
För att lyckas i rollen bör du ha erfarenhet av outsourcad lönehantering och att implementera och flytt löner till en ny leverantör. Vidare ser vi att du har en efter gymnasial utbildning och minst två års relevant arbetslivserfarenhet. Som person är du noggrann, lösningsorienterad och strukturerad.
Vi söker dig som:
- Har erfarenhet av outsourcad lönehantering
- Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
- Har erfarenhet av implementering och flytt av löner till ny leverantör
- Är noggrann, lösningsorienterad och strukturerad
- Har några års relevant arbetslivserfarenhet
Mer om tjänsten:
- Tillsättning: snarast möjligt
- Kunden vill anställa Andaras konsult efter hyrtidens slut om båda parter så önskar
- Omfattning: heltid
- Placering: Norrtull
- Uppdragstyp: ca ett års inhyrning
Skicka in din ansökan redan idag, intervjuer kommer att ske löpande. Kontakta gärna Svante Norin på mejl svante.norin@andara.se eller telefon 0708 - 571152 vid frågor om tjänsten.
OBS OBS OBS OBS: vi tar inte emot ansökningar via mejl
För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varför jobba med oss?
På Andara sätter vi våra medarbetares karriärmål i fokus och vårt mål är att bygga varaktiga relationer. Med ett långsiktigt engagemang bidrar vi till att skapa balans i arbetslivet, framför allt genom att lyssna på våra medarbetare, varandra och våra kunder.
- AnställningsförmånerVi erbjuder marknadsmässiga löner och semesterersättning. Din anställning omfattas givetvis även av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag.
- Medryckande medarbetaraktiviteterVi är måna om att du ska känna dig delaktig. Därför anordnar vi regelbundet varierande och roliga aktiviteter för våra medarbetare.
- Hos oss blir du sedd och hördVi finns alltid tillhands för att stötta, coacha och ge råd till dig som medarbetare. Vi jobbar flexibelt tillsammans med dig och håller tät kontakt för att du ska trivas och utvecklas på bästa sätt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lilian Norin
08-409 256 06
Pascalle Arias
08-409 256 03
Svante Norin
08-409 256 02
Linda Gadd
072-019 92 09
Claudia Klingsell
0768007001