OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Studerar du i dagsläget inom Ekonomi, drivs av att arbeta i en kreativ roll och ha möjlighet att ta ansvar och initiativ? Nu har du möjligheten att få ett meriterande deltidsjobb vid sidan av dina studier hos ett internationellt bolag!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu för kunds räkning en Marketing Administration Co-ordinator på deltid som kan assistera inom marknadsföring. Företaget, som grundades 1886, är ett amerikanskt och internationellt läkemedels- och medicinteknik-bolag. Deras huvudkontor i Sverige ligger i Solna.
I rollen som Marketing Administration Co-ordinator kommer du stötta teamet med att utveckla marknadsplaner och strategier, stötta NPI lansering och marknadsanalys inom marknadsandelar, värde och trender samt benchmarking mot andra marknader. Rollen kräver därför att man har en god problemlösnings- och kommunikationsförmåga.
Du erbjuds
- Goda möjligheter för värdefulla referenser och ett meriterande deltidsjobb.
- Tillfälle att utöka ditt kontaktnät och öka chansen till nya karriärmöjligheter!
- En engagerad konsultchef från Academic Work som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriär.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hjälpa till med marknadsinformation såsom marknadsandelar, marknadsvärde, marknadstrender och benchmarking jämfört med andra marknader
* Samarbeta med tvärfunktionella team för att identifiera målmarknader och kundsegment
* Assistera vid planering, schemaläggning och implementering av omni-channel aktiviteter
* Stöd för lansering av NPI
VI SÖKER DIG SOM
Är en kreativ person med god prioriteringsförmåga samt att du både trivs i att arbeta självständigt och i team. Vi ser gärna att du har ett intresse för läkemedelsbranschen, att du är nyfiken och är en fena på kommunikation!
- Språk: Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då språken kommer användas i det dagliga arbetet
- Utbildning: Du studerar idag inom Ekonomi eller Business på högskola eller universitet om minst 50% och har minst 1 år kvar av dina studier.
- Färdigheter: Microsoft Office paketet
- En kreativ bakgrund/erfarenhet inom förslagsvis writing eller ideation
Det är meriterande om du har
- Arbetslivserfarenhet från liknande roller eller projekt samt arbete i ett tvärfunktionellt team.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående - orädd
- Initiativtagande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231