Vi söker en medarbetare till kundservice!

Vi söker en medarbetare till kundservice!

Arbetsbeskrivning

Är du en problemlösare ut i fingerspetsarna som trivs i en roll där du får hjälpa och stötta kunder? Trivs du precis som vi på en arbetsplats med personliga och prestigelösa kollegor? Då kan det här vara jobbet för dig!

Om tjänsten

Vi växer och behöver bli fler!

Att jobba med kundservice inom Grade Group innebär att du kommer ingå i teamet Customer Success, som har kul och arbetar tätt tillsammans, hjälper och stöttar varandra i stort som smått.

I rollen är du med och ansvarar för den tekniska supporten för våra system Workbuster Rekrytering, Workbuster Matcha samt Refensa där du coachar och hjälper våra kunder och användare främst via mail samt telefon.

Tjänsten innefattar supporthantering i en bred variation av omfattning och komplexitet, varav det är viktigt att du är orädd och gärna tar på dig detektivhatten för att försöka hitta svaren på kundernas frågor. Ibland är frågorna så pass komplexa att du får sträcka ut en hand till teamet på utveckling för att kunna hitta svaret.

Det här är en viktig roll hos oss där du blir ansiktet utåt med målet att på ett pedagogiskt, effektivt och hjälpsamt sätt finnas där för våra kunder.

Vem söker vi?

För att trivas i en roll inom support / kundservice hos oss ser vi att du är en kundfokuserad och systemintresserad person som trivs med att ha daglig kontakt med olika typer av kunder.

Vidare ser vi att du:

• har förmågan att på ett pedagogiskt sätt dela med dig av dina systemkunskaper
• är nyfiken och intresserad av att lära dig nya system
• är en problemlösare ut i fingerspetsarna. Du lyssnar in frågor och likt en detektiv vill du leta och finna ett svar
• är positiv och strukturerad
• kan skriva tydliga och enkla beskrivningar på både svenska och engelska

Vi tror att du har tidigare erfarenhet från en roll inom service och/eller administration samt med lätthet sätter dig in i nya system. Du vet hur man möter kunden och ger bästa tänkbara service. Har du tidigare jobbat med tekniskt support eller kundtjänst är det starkt meriterande, vi ser också att du precis som vi har ett intresse och fallenhet för tech och system.

Låter det här som du? Då vill vi gärna veta mer om dig och hoppas att du skickar in en ansökan!

Vilka är vi på Workbuster och Grade?
Vi erbjuder en helhetslösning inom kompetensförsörjning som sträcker sig över hela medarbetarresan. Koncernen omsätter 120 Msek varav 87% är återkommande intäkter. Största ägare är Viking Venture. Vi växer så det knakar och i dagsläget inom koncernen är vi cirka 100 anställda.

Hos Grade blir du en del av ett prestigelöst gäng i en skön arbetsmiljö med kontor i Stockholm, Lund och Trollhättan. Vi gillar att hitta på mycket roligt tillsammans och umgås gärna både utanför och på kontoret. För oss är teamkänslan viktig och vi hoppas du vill bli en del av den. Vi har höga ambitioner för både individers och företagets utveckling samtidigt som vi värderar en vänskaplig arbetsmiljö, där alla har en plats. På Grade är det av största vikt att du ska trivas, utvecklas och må bra på jobbet.

För att läsa mer om oss på Workbuster, besök vår karriärsida www.workbuster.com/karriar

Mer om tjänsten
Omfattning: Heltid
Antal tjänster: 1 st
Placering: Stockholm med möjlighet att arbeta hemma 3 dagar i veckan

Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så skicka in din ansökan redan idag.

Om du önskar mer information kring rollen, tveka inte att höra av dig till vår Regionala HR Manager - Talent & Culture. Mimmie Swärdén, mimmie@workbuster.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Grade
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 september 2022
  • Ansök senast: 25 september 2022

Liknande jobb


24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024