OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter:
I den här rollen kommer du att vara företagets ansikte utåt då arbetet innebär kundkontakt med många kontaktytor. Du kommer att arbete med hela processen av vår maskinuthyrning från kontakt med kunden till återlämnande av inventarier. Våra kunder är både företag och privatpersoner och dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
Registrerar ordar och dokumentation i vårt uthyrningssystem
Skapar goda relationer med våra kunder
Tar emot returer och funktionskontrollera maskiner
Rengör maskiner samt utför mindre reparationer och beställer reservdelar till detta
Rådgivning till kunder via telefon och i vår butik i valet av maskiner och material
Du kommer att vara stationerad på vår depå i Kristianstad, sedan drygt ett år tillbaka flyttade vi till större, modernare lokaler och vi står nu inför att slutföra de sista anpassningarna av lokalerna för att kunna bedriva vår verksamhet ännu bättre. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är dagtid på vardagar. Anställningen kommer att inledas med en provanställning på 6 månader och sedan övergå till en tillsvidareanställning.
Kvalifikationer:
Vi söker dig som trivs i en roll där du har varierade arbetsuppgifter och jobbar med en hög servicekänsla. Rollen ställer krav på att du gillar att arbeta i team men även har förmågan att på egen hand se vad som behöver göras och tar egna initiativ. Du är ordningsam, serviceinriktad och anstränger dig för att leverera lösningar till våra kunder. Som person är du positiv, prestigelös och har lätt för att samarbeta.
Vi förväntar oss inte att du ska ha all kunskap om våra maskiner och nischade bransch utan det viktiga för oss är att du har ett maskinintresse och är nyfiken på att lära. Har du erfarenhet av att arbetat i en liknande roll sedan tidigare ses detta som meriterande. För den här tjänsten är det ett krav med B-körkort samt att du kan svenska språket i både tal och skrift. BE-kort och truckkort ses som meriterande. Du behöver även ha viss datorkunskap då vår order- och dokumenthantering sker via dator.
Tjänsten planeras att tillsättas så snart vi har hittat rätt person. Sista ansökningsdag är den 31/10 men urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan. Om du har frågor, kontakta Katarina Lindkvist (HR ansvarig) på telefon 0431 37 13 28.
Välkommen med din ansökan!