OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en utåtriktad person som är samarbetsorienterad och tycker om att etablera positiva relationer. Arbetet innebär dagliga kontakter med våra hyresgäster och entreprenörer. Ett brinnande intresse för service är en förutsättning för att du ska lyckas i tjänsten.
Ditt uppdrag
Dina främsta arbetsuppgifter är att ta emot felanmälningar över disk, telefon och mail.
Distribuera och följa upp inrapporterade felanmälningar.
Daglig kontakt med intern personal och entreprenörer.
Du kommer arbeta i grupp men löser de flesta arbetsuppgifterna på egen hand.
Du kommer hjälpa till i vår kundtjänst med nyckelutlämning.
Kravprofil
God datavana, gärna erfarenhet av operativsystem.
Mycket god service både internt och externt.
Behärskar svenska språket i tal och skrift.
Körkort för personbil är ett krav.
Personliga egenskaper
Arbetet innebär dagliga kontakter med våra hyresgäster och entreprenörer. Det är därför viktigt att du är en utåtriktad person som är samarbetsorienterad och tycker om att etablera positiva relationer. Du är van att arbeta självständigt och ska kunna fatta egna beslut. Samt att du är ansvarsfull, noggrann, flexibel och stresstålig. Har stort driv, samtidigt som du är en positiv och prestigelös lagspelare.
Tjänsten är ett vikariat till mitten av augusti med möjlighet till förlängning. Vi ser gärna att du börjar så snart som möjligt.
Sök nu!
Sista ansökningsdag 2021-04-20. Intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vill du veta mer om tjänsten? Välkommen att kontakta Anneli Carlstedt Borg, kundserviceansvarig, telefon 0150-571 06 eller mejla anneli.carlstedt-borg@kfab.se. Mejla din ansökan till anneli.carlstedt-borg@kfab.se. Märk med ”medarbetare till felanmälan/kundtjänst” i ärenderaden.
Välkommen med din ansökan!