Vi söker en ny medarbetare till Innesälj/Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Du ansvarar för ordermottagning och all övrig kundkontakt i Sverige. Du erbjuder professionell hjälp och ett vänligt bemötande främst via telefon och e-post. Offertarbete, frågor kring produkter och priser, kampanjer mm hanterar du dagligen. Teknisk förståelse är ett plus.

Du är en person med hög social kompetens, gillar att vara en del av ett team och fungera i vår grupp. Du är flexibel och har förmåga att anpassa dig efter arbetets behov då arbetet är säsongsbetonat med hög arbetsbelastning. Det innebär att du i perioder även behöver stödja exportmarknaden.

När det gäller din språkliga kompetens behöver du förutom det svenska språket även behärska engelska i såväl tal som skrift.

Tillträde snarast. Sista ansökningsdag 30/11.
Vi välkomnar såväl manliga som kvinnliga sökanden.
För vidare information kontakta Marie Jonsson 0380-47300.

Skriftlig ansökan skickas till HR-avdelningen, Lena Edeborg, l.edeborg@hags.com

Vi söker dig som tycker om att arbeta med service, våra kunder, vill jobba i team och har förmåga att ta egna initiativ. Du behöver vara en noggrann och samarbetsvillig person som gillar att lösa problem och har ett tydligt affärsintresse.
Tidigare erfarenhet av sälj/kundarbete krävs.
Förutom svenska språket ska du behärska engelska i tal och skrift.


HAGS utvecklar, producerar och säljer lek- och träningsutrustning, parkmöbler och flytbryggor för offentlig miljö till fler än 60 länder. HAGS är bland de ledande företagen inom sin bransch i Europa med en omsättning på 400 MSEK. HAGS ingår även i PlayPower, en av världens största lekkoncerner. Till anläggningen i Aneby, med ca 200 medarbetare, söker vi nu en medarbetare till Innesälj/Kundsupport.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HAGS ANEBY AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Publicerat: 8 november 2016

Postadress

GRÄNNAVÄGEN 7
ANEBY, 57823

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024