OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Procurator förser kunder i Norden med kläder, personlig skyddsutrustning, städprodukter, hygienartiklar, förpackningslösningar och restaurangartiklar genom ett brett sortiment av produkter från ledande varumärken. Med kunskap, utbildning och innovativa lösningar förenklar vi vardagen för kunder inom industri, bygg och transport, livsmedel, serviceföretag och offentlig sektor.
Vi söker nu en ny medarbetare till vårt team. Är du dig vi letar efter?
Om tjänsten
Befattningens syfte är att genom administrativ support hjälpa säljare och kunder, samt att aktivt bidra till att våra säljare når sina försäljningsmål. I rollen ingår även att vara en kompletterande kontaktperson till våra kunder.
Tillsammans med KAM utvecklar du våra affärer på en rad olika sätt och med tydliga handlingsplaner och rapportering. Du bidrar till marginalförstärkning genom att analysera och bearbeta avtal.
Som säljsupport arbetar du i ett nära samarbete med KAM, anbudsgrupp, kunder och leverantörer samt har mycket kontakt med övriga avdelningar kring t.ex. kredit- och logistikfrågor, reklamationer, produkter och sortiment.
Om dig
För att lyckas i rollen krävs det att du är analytisk, arbetar proaktivt och snabbt kan ta till dig nya arbetsuppgifter. Vi söker dig som har god administrativ och kommunikativ förmåga, är lyhörd och har en god känsla för service. Du är strukturerad, noggrann och van att arbeta i ett högt tempo med korta deadlines. Du är en lagspelare och en problemlösare. Vi tror att du har tidigare erfarenhet från försäljning/säljsupport eller controllerinriktning. Du har fallenhet för siffror samt god kunskap i Excel.
Kompetenskrav
Gymnasieutbildning samt gärna ytterligare vidareutbildning inom försäljning/ekonomi, eller likande erfarenhet
Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
Goda kunskaper i Officepaketet
Tidigare SAP kompetens är meriterande
Vi erbjuder
Procurator erbjuder dig ett omväxlande arbete i ett växande företag där vi sätter våra medarbetare i centrum.
Tjänsten är tillsvidareanställning, heltid, med placering i Mölndal
Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan!
Ansökan och frågor
Om Du har frågor om tjänsten är Du välkommen att kontakta Patrik Johansson, Tender Manager, 010-517 29 68.
Varmt välkommen med din ansökan!