Vi söker en nyexaminerad ekonom eller erfaren ekonomiassistent till Malmö,

Arbetsbeskrivning

Axcell Fastighetspartner är en heltäckande leverantör av tjänster inom fastighetsförvaltning. Vi levererar tjänster till kommersiella, offentliga och privata fastighetsägare samt bostadsrättsföreningar. Vi är personliga och nytänkande och vårt mål är alltid att skapa ett lönsamt fastighetsägande med nöjda hyresgäster för våra kunder. Axcell finns på ett 30-tal orter i södra Sverige samt i Luleå och Örnsköldsvik.

Axcell fastighetspartner söker en ny medarbetare till ekonomi till något av våra kontor i Malmö, Växjö eller Jönköping. Söker du en arbetsplats med stark värdegrund, stort engagemang och god gemenskap? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Arbetsbeskrivning:
Som anställd på Axcell kommer du att arbeta med ekonomiska och administrativa arbetsuppgifter.

Du kommer bl.a. att arbeta med:
- Kund- och leverantörsfakturor
- Fakturering
- Löpande bokföring
- Arkivering
- Administration
- Teleproffs GO
- Trivselkoordinering

Axcell arbetar idag i affärssystemet Pyramid och URplan. Du kommer att arbeta tillsammans med controllers samt administrationsteam.

Arbetets omfattning:
Heltid. Start enligt överenskommelse. Tjänsten kan vara placerad på något av våra kontor i Malmö, Växjö eller Jönköping. Resor till lokalkontor kan förekomma och det är därför önskvärt att du har B-körkort.

Vi kan erbjuda dig:
Ett spännande, stimulerande och utmanande jobb i en grupp av engagerade och drivna medarbetare. Vi värnar om våra anställdas utveckling och satsar på utbildning och vidareutveckling för våra medarbetare. Vi har korta beslutsvägar och du har möjlighet att kunna påverka din vardag. Som anställd hos oss kan du räkna med tryggheter som kollektivavtal, friskvård och företagshälsovård. På Axcell Fastighetspartner är teamkänslan ett utmärkande drag och här finns en tydlig gemensam vilja att jobba med ständig utveckling och ha roligt på jobbet.

Profil:
Vi söker dig som antingen är nyexaminerad ekonom och vill utvecklas med oss eller så har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har kunskap i bokföring, Excel samt övriga Officeprogram. Om du har arbetat i affärssystemet Pyramid, URplan eller har erfarenhet från fastighetsbranschen är det meriterande men det är inte ett krav.

Personliga egenskaper:
För att lyckas i rollen som administratör hos Axcell ser vi att du är snabblärd, trivs med många bollar i luften, gillar kontakter med både kunder och kollegor och har en mycket god samarbetsförmåga. Du tycker om att ha ordning och reda omkring dig och du har en positiv och prestigelös inställning Du är driven och engagerad samt har viljan att ge det lilla extra för att få en spännande framtid och utveckling inom vårt växande företag

Vi ser det som en självklarhet att du delar våra värderingar; ”personliga, nytänkande och professionella” och vårt gemensamma löfte ”Vi gör vad vi säger och håller vad vi lovar”.

Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till HR-chef Rebecca Rizzo på 036-330 05 61.

Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag 2022-12-22

Alla former av telefonsamtal som inte berör frågor om tjänsten, till exempel från rekryterings-/bemanningsföretag/annonssäljare undanbedes.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Axcell Fastighetspartner
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 december 2022
  • Ansök senast: 22 december 2022

Liknande jobb