Vi söker en Office Manager till Oberon Family Office!

Vi söker en Office Manager till Oberon Family Office!

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Office Manager till vår kund Oberon Family Office som drivs av att ge service i världsklass. Som Office Manager på Oberon Family Office ansvarar du för den dagliga driften av kontoret. Du kommer att arbeta med koordinerande och administrativa uppgifter och ansvara för att kontoret ser snyggt och professionellt ut.

Arbetsuppgifter i rollen:

- Välkomna gäster och förbereda mötesrum
- Tillhandahålla ad hoc-stöd och administrativa uppgifter till hela teamet
- Inköp och inredning för kontoret
- Koordinera resor, inklusive flyg och hotell
- Diverse sekreteraruppgifter
- Bolagets kontakt med leverantörer och samarbetspartners
- Hjälpa till med arkivering och inventarieregister
- Hjälpa till att samordna events, restaurangbesök och andra aktiviteter


I rollen så kommer du ingå i ett familjärt team på 10 personer som tillsammans arbetar för att säkerställa bästa service till kunderna. Du kommer i denna roll att vara en viktig stöttepelare till hela företaget. Rollen kommer innebära ett stort eget ansvar och proaktivt jobb för att skapa förbättringar för kontorsmiljön och trivsel på kontoret.

Kvalifikationer och egenskaper
För att vara framgångsrik i den här tjänsten så ser vi att du är en serviceminded, prestigelös och flexibel person som drivs av att hjälpa andra. Du är van att sätta kunden i fokus och motiveras av att ge god service. Vi ser även att du är social, tar mycket eget ansvar samt att du är noggrann. Du gillar att ta egna initiativ och har lätt för att se detaljer som kan skapa en härlig atmosfär.

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kontorsservice och liknande arbetsuppgifter. Du är bekväm med att utrycka dig på engelska och svenska i både tal och skrift. Du bör också gilla att arbeta i en organisation där man hjälps åt och ställer upp för varandra samt får vara delaktig i hela verksamheten.

Oberon erbjuder en fantastisk arbetsmiljö där gruppen jobbar nära som en familj och skapar en trygghet för varandra. Det sprids glädje, passion, personlighet, professionalitet och gemenskap.

Om företaget
Oberon är ett Oberoende Family Office för privata samt institutionella kunder, och är ledande i Norden för sitt koncept med förvaltning, bokföring och övriga service-tjänster. Baserat på många års erfarenhet vad gäller att förvalta förtroendet från några av de mest prestigefulla UHNW-familjerna i Europa, besitter Oberon en unik kunskap om att bygga och föra vidare förmögenheter till kommande generationer.

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin! (https://goo.gl/DpqfGV)

Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister.

Frågor och kontakt
I denna rekrytering samarbetar Oberon med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Emma Persson på emma.persson@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

LI-EP1
Kundservice

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Amendo
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 januari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024