Vi söker en orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker en orderadministratör i Borkyrka
Har du jobbat som orderadministratör och är intresserad av kundsupport? Är du social, utåtriktad och drivs av goda resultat? Då har vi nästa uppdrag för dig! För att vara aktuell i denna spännande tjänst krävs att du har tidigare arbetslivserfarenhet som orderadministratör eller liknande roll. Det är viktigt att du trivs att jobba med både system och människor. Låter den här som du? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag!

Omfattning: 6 månaders uppdrag på heltid, Start omgående eller enligt överenskommelse. Arbetstid är vardagar under dagtid.

Arbetsbeskrivning:
Vår kund är ett internationellt företag som har 6 anställda i Sverige, 2 utesäljare, 2 på kontoret och 2 på lagret. Företaget är en distributör av limmer, special kemikalier och dispenserings utrustning. I din roll som orderadministratör kommer du ha chans att jobba med både administration och kundsupport!

Exempel på arbetsuppgifter:

• Orderhantering, fakturering och uppföljning av leveranser
• Ta emot, utreda och besvara inkommande mejl och samtal från kunder
• Support mot fältsäljare
Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Har tidigare arbetslivserfarenhet som orderadministratör.
• Ha god dator- och systemvana.
• God svenska och engelska i såväl tal sam skrift
Det är meriterande (ej krav) om du kan finska.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du social och utåtriktad. Du är säljorienterad och drivs av goda resultat. Dessutom är du snabblärt och har lätt att lära dig ett nytt system.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-09-11, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Ulrika Olofsson, ulrika.olofsson@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 14 augusti 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024