Vi söker en Orderadministratör till vår kund i Nyköping!

Vi söker en Orderadministratör till vår kund i Nyköping!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som Orderadministratör kommer du att vara den första kontaktpunkten för våra kunder och affärspartners. Du kommer att spela en avgörande roll i att säkerställa hög kundnöjdhet genom att stödja dem genom hela beställningsprocessen, från registrering till fakturering. Din förmåga att hantera kundrelationer och interna processer kommer att vara central för vår framgång.

• omfattning: heltid, 100%
• start: omgående
• längd: till och med 2025-04-25 med chans till förlängning

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
* Leverera lösningar på orderrelaterade frågor genom att effektivt samordna med interna resurser och avdelningar.
* Hantera och registrera beställningar i våra interna system, med fokus på att öka antalet elektroniska beställningar.
* Aktivt delta i analys av orderflödet och säkerställa att interna kontrollmål uppfylls.
* Upprätthålla tydlig och kontinuerlig kommunikation med kunder och interna intressenter för att säkerställa en smidig process.
* Lösa kundförfrågningar i tid och ge stöd vid eskaleringar för att säkerställa snabb återkoppling.
* Identifiera och föreslå förbättringsområden och nya tjänsteutvecklingsmöjligheter för att optimera arbetsflödet

Vem är du?
För att vara aktuell för rollen behöver du som söker ha:

* 1-3+ års erfarenhet inom kundservice och orderhantering.
* Examen inom företagsekonomi eller motsvarande erfarenhet.
* Flytande svenska och grundläggande engelska.
* Proaktiv inställning och förmåga att ta ansvar för kundärenden.
* Starka självhanteringsfärdigheter och förmåga att multitaska.
* Kunskap om SAP eller liknande ERP-system är meriterande.
* Erfarenhet av Salesforce är en meriterande.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Solutions AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 oktober 2024
  • Ansök senast: 30 oktober 2024

Liknande jobb


Back Office medarbetare, vikariat

Back Office medarbetare, vikariat

21 oktober 2024

Administratör till Rååpress

18 oktober 2024