Vi söker en Orderadministratör/Ordermottagare till internationellt bolag!

Vi söker en Orderadministratör/Ordermottagare till internationellt bolag!

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
I din roll som orderadministratör/ordermottagare tillhör du ett orderteam där du arbetar med varierande administrativa uppgifter inom order och leverans.


Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och som är van vid att ha datorn som främsta arbetsredskap. Du är också en van användare av Officepaketet och har arbetat i något affärssystem. Du har inga problem att kommunicera på både svenska och engelska, både i tal och skrift.

Vi lägger stor vikt vid dina egenskaper. Du är flexibel som person och trivs i en roll med högt tempo. Vardagen är emellanåt intensiv därför är det viktigt att du trivs med att ha mycket att göra och är stresstålig. Vi söker dig som är noggrann i ditt administrativa arbete och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter samtidigt som du är snabb och effektiv. Som person är du en social person som har lätt att samarbeta och bidrar till ett gott arbetsklimat.

Vi erbjuder dig
Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Exempel på kontakt med din konsultchef är lunch, fika, telefonavstämningar, Afterwork, teams-möten och möte ute hos kundföretaget.

Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill hänga med oss!


Övrig information
Placeringsort: Karlshamn
Start/varaktighet: Omgående minst 1 år med chans till förlängning
Arbetstid: Heltid, Dagtid
Lön: Enligt kollektivavtal

För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbeta ute hos vår kund. Vi kommer att arbeta med löpande urval. Låter denna tjänst intressant? Tveka inte att snarast söka via vår hemsida www.maxkompetens.se med senaste ansökningsdag 21 september 2022. Vid eventuella frågor kontakta gärna oss på 044-781 25 25 eller kristianstad@maxkompetens.se. Ansökningar via mail mottages inte pga GDPR.

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 september 2022
  • Ansök senast: 21 september 2022

Liknande jobb


4 oktober 2024

2 oktober 2024