OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsinformation
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 700 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.
Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.
Tjänstebeskrivning
År du en duktig administrativ person som vill arbeta i ett bolag där du får vara delaktig inom flera områden gällande orderhantering?
För vår kunds räkning letar vi nu efter en ordermottagare med start omgående som ska få sätta sig in i och följa företagets verksamhetssystem och
kvalite/ miljösystem!
Du kommer hantera mottagning av order, bokning i Monitor, kontroll av lager och leveranstid. Starta upp företagets arbetskort och ansvara för
inköp av lejdar och relevant material.
Att leveransbevaka inköpta detaljer för att tillgodose produktionen med detaljer är en viktig arbetsuppgift och att hålla kontakten med företagets kunder.
Dina befogenheter kommer vara att godkänna underlag för produktionen och ändra/ uppdatera felaktiga strukturer i samråd med berörd beredare.
Arbetstiderna är förlagda till dagtid måndag-fredag och man kommer gå över till kund i anställning efter en period.
Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom administration.
Om du är en serviceinriktad,ansvarstagande person med hög flexibilitet som gillar kontakt med människor tror vi att detta uppdrag passar dig.
I det dagliga arbetet är du nogrann, har sinne för detaljer och har ett strukturerat arbetssätt.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Goda grundläggande datakunskaper och en god samarbetsförmåga.
Låter det intressant?
Har du frågor, så tveka inte att ringa Rekryteringskonsult Sandra Törnqvist tel 0707-858414. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 31 Oktober. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!
Att arbeta som konsult på Premier
Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.
Krav
B-Körkort
Tillgång till bil
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen
Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg
Magnus Lindberg
0707858642