Vi söker en personaladministratör till vårt interna team inför sommaren

Arbetsbeskrivning

För omgående rekrytering söker vi personaladministratör inför sommaren till vårt kontor i Helsingborg 
Nu söker vi en driven personaladministratör till vårt interna team i Helsingborg. Vi ser gärna att du i nuläget studerar personalfrågor eller Service management. Efter sommaren finns även goda möjligheter till extraarbete eller heltidsarbete. Du kommer arbeta i nya moderna lokaler i ett positivt arbetsteam. Du kommer ha ett övergripande administrativt ansvar och vara en viktig intern servicefunktion på kontoret. Du kommer i din roll som personalassistent ha en avgörande roll i vårt dagliga bemanningsarbete där vi har mycket kontakt med så väl kunder som anställd personal. Du kommer att arbeta med hela eller delar av rekryteringsprocessen vilket innefattar bland annat CV-granskning, telefonintervjuer, personliga intervjuer, referenstagning, uppföljning och sammanställningar av profiler som sedan presenteras till våra kunder.

Du kommer att arbeta självständigt men i nära samarbete med dina kollegor. I rollen krävs att du gillar att arbeta i ett högt tempo samt serviceinriktat då du i rollen supporterar våra konsultchefer, kunder och konsulter.  
 
Kvalifikationer

* Du har goda kunskaper i Office-paketet
* Du har ett intresse för kunder, konsulter och att hitta långsiktiga och hållbara lösningar för alla parter
* Du drivs av att arbeta i en miljö med högt kundfokus och service
* Du kan läsa och skriva svenska samt engelska obehindrat
* Det är meriterande om du studerar/studerat personalfrågor eller annan relevant utbildning

Personliga egenskaper
Som person är du flexibel, noggrann och otroligt serviceminded. Du trivs att arbeta i en självständig roll men har även lätt för att samarbeta med andra och ser service som en naturlig del i din yrkesroll. Du drivs att arbeta med korta deadlines och korta ledtider där förutsättningarna snabbt ändras.  Vidare tycker du om att jobba i ett högt tempo och är ansvarstagande och resultatorienterad. För oss är det också viktigt att du är prestigelös, självständig och trivs på ett mindre, men växande företag!  Då vi arbetar brett, har du lätt för att ta till dig ny kunskap och visar ett intresse för att lära mer. 

Vi erbjuder 
Vi erbjuder dig arbete på ett lokalt tillväxtföretag, med trevliga kollegor i centrala lokaler i Helsingborg. Dina framtida uppdrag och samarbetspartners finns bland ledande tillverkningsföretag i Skåne. Du utgår från kontoret i Helsingborg där samtliga av dina kollegor arbetar. Arbetsklimatet internt är både trivsamt och lättsamt då vi har ett öppet och hjälpsamt arbetssätt och drivs av att gemensamt och individuellt driva våra uppdrag för att nå framgång.

Ansök
Vi ser fram emot din ansökan och omber dig att söka omgående. Din ansökan behandlas självklart konfidentiellt. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Sofia Brännerud på tel. 070-3102177. Ansök via länk nedan.
 

.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann Larsson
042-210299
Husein Mehmedovic
042-210299
Sandra Dahlqvist Balhuizen
042-21 02 99
Rekryteringskonsult Husein Mehmedovic
042-210299
Rekryteringskonsult Sandra Balhuizen
042-210299
Rekryteringskonsult Ann Larsson
042-210299
Rekryteringskonsult Olof Andersson
0703-103 192
Peter Johnsson
042-210299
Ekonomi/administration
ekonomi@processbemanning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Processbemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juni 2022
  • Ansök senast: 13 juli 2022

Besöksadress

Stortorget 11
HELSINGBORG

Postadress

Stortorget 11, 1 tr
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024