OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Avancos
Avancos är rekryteringsföretag som grundades i Nederländerna 2001 och har varit verksamma i Sverige sedan 2010. Vi ger dagligen företag, kandidater och anställda förutsättningar att växa. Avancos grundades 2001 i Nederländerna och har verkat i Sverige sedan 2010.
Vi fokuserar på sex affärsområden där vi har bra förståelse för marknaden och ett starkt nätverk; infrastruktur, byggnad, energi, installation, miljö och industri. Genom vårt systerföretag Hagenbom har vi även interim konsulter samt entreprenadverksamhet. Vi arbetar cross-border med bland annat konsulter i Nederländerna, Brasilien och Finland. Vi arbetar med ledande företag inom våra segment och bygger långsiktiga relationer med våra kunder.
Hos Avancos får du möjlighet att jobba med några av Sveriges ledande företag inom våra segment, vi har bland annat ramavtal med Skanska, Svenska Kraftnät och Vattenfall.
Du får frihet under ansvar där du själv har stor möjlighet att planera din vardag, med flexibilitet att arbeta hemifrån samt planera dina arbetstider. Du får frihet under ansvar där du själv har stor möjlighet att planera din vardag, med flexibilitet att arbeta hemifrån samt planera dina arbetstider.
Om rollen
Vi söker nu efter en rekryteringskonsult som tillsammans med oss vill bidra och utvecklas. Det här är en bred roll där du får ansvar för försäljning, account management, leverans och med tid potentiellt ledarskapsansvar beroende på affärsområdets och din egen utveckling. Du kommer att få mycket eget ansvar och kommer att ha varierande och utmanande arbetsuppgifter.
Ansvarsområden
Försäljningsaktiviteter inklusive kartläggning och identifiering av existerande och nya kunder.
Stödja kunder i deras rekryteringsarbete
Aktivt driva rekryteringsprocesser samt koordinera processen externt med kund och internt med kollegor
Vårda och utveckla kundrelationer
Uppdatera och upprätthålla CRM system
Spendera minst ett par timmar per vecka för att utvecklas i ditt yrke
Bidra till att utvecklas marknadsinformation, presentationer etc och aktivt bidra med input till förbättring av Avancos interna processer
Vi ser gärna att du har följande egenskaper/erfarenhet:
Ha ett genuint intresse av människor
Driven och ambitiös
Nyfiken med vilja att lära dig nya saker och ständigt utvecklas
Hög uthållighet. Att du trots att det är svårt väljer att slutföra det du påbörjat
Goda kommunikationsfärdigheter både skriftligt och muntligt i svenska språket
Vilja att kliva utanför din bekvämlighetzon
Ödmjuk personlighet men med hög tilltro till din förmåga
Analytisk förmåga. Universitetsexamen är en fördel men inget krav
Erfarenhet från försäljning är en merit
Erfarenhet från rekrytering är en merit men inget krav
För mer information om rollen vänligen kontakta VD Christopher Hager; 0700 94 74 94, christopher.hager@avancos.se, alternativ rekryteringskonsult Gabriella Gvidi; 0733 68 95 50, gabriella.gvidi@avancos.se
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.