Vi söker en Produktansvarig digitala kundinteraktioner

Vi söker en Produktansvarig digitala kundinteraktioner

Arbetsbeskrivning

Vad erbjuder vi dig?
För att vi tillsammans i samhället ska kunna skapa en hållbar energianvändning krävs innovativa och attraktiva erbjudanden för våra kunder. Nu söker vi dig som brinner för smarta lösningar som hjälper våra kunder och boende i Stockholm till ett bättre inomhusklimat och även bidra till hållbarhet genom smartare energianvändning.
Du kommer att verka på en marknad som växer starkt och snabbt så du bör ha bra koll på ny teknik och utveckling inom området, samt vara vaken och engagerad för nya trender och lösningar.
Vi söker dig som vill vara med och dela denna resa med oss. Som Produktansvarig för digitala kunderbjudanden ansvarar du för hela affärens beståndsdelar idag och i framtiden. Du leder interna och externa utvecklingsprojekt i vår agila scrumbaserade utvecklingsprocess samt ansvarar för att befintlig kundleverans är av högsta klass. Du agerar som ambassadör för digital- och kundorienterad utveckling inom bolaget och kommer att ha en stark roll inom bolagets DevOps organisation. Du jobbar tätt med kollegor inom teamet och från olika delar av bolaget likväl som externa partners, leverantörer och kunder. Därtill kommer du att ha en betydande roll, i egenskap av produktansvarig för dina ansvarsområden, i vår satsning och affärsområde till andra energibolag. Genom samarbete och leverans av systemfunktionalitet som en SaaS-leverans möjliggörs motsvarande förmågor till andra energibolag inom norden.
Stockholm Exergi och digitaliseringen
Stockholm Exergi driver digitaliseringen inom energi och fjärrvärme. Vi har utvecklat och implementerat förmodligen världens största intelligenta system för energiefterfrågehantering. Vi kan optimera Stockholms fjärrvärmesystem som värmer 800.000 Stockholmare i realtid för att hela tiden säkerställa vår bästa leverans till våra kunder. Våra digitala kundlösningar och erbjudanden är en viktig del av den helhetslösningen. Här hjälper vi kunden med stöd av digitaliseringens möjligheter att själv välja önskat inomhusklimat och effektivisera sin energianvändning och därigenom bidra till en hållbara utveckling. Tillsammans med våra kunder ska vi bli klimatpositiva 2025.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Huvudkontor Sundbyberg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 januari 2022
  • Ansök senast: 6 februari 2022

Postadress

Löfströms Allé 5
Sundbyberg, 17225

Liknande jobb


25 november 2024

20 november 2024

24 november 2024

22 november 2024