OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi behöver bli fler i vårt Customer success-team och söker nu en projektledare som ska arbeta med implementeringsprojekt för våra kunder. Är du en tech-intresserad person som drivs av att hjälpa och coacha kunder, då är det här rollen för dig.
Du kommer att ingå i ett team med tre kunniga och trevliga kollegor, som har kul och arbetar tätt tillsammans, hjälper och stöttar varandra i stort som smått.
Utöver att vi jobbar tätt tillsammans i teamet arbetar vi även tight med övriga kollegor inom våra områden försäljning, utveckling, design och marknad.
Vad vi erbjuder dig
I rollen som Projektledare hos Workbuster är du en viktig kugge i relation med våra kunder där du hjälper kunden från onboarding till det att de är uppe “på fötter” och sedan stödjer dem till att använda systemet på bästa vis utifrån deras behov och blir fortsatt nöjda.
Som anställd erbjuds du flexibla arbetsvillkor, bra förmåner och möjlighet till utveckling.
Om företaget
Vår mission är att bygga innovativa lösningar för Talent Acquisition med hög kvalitet och användarvänlighet som hjälper våra kunder att attrahera och rekrytera de bästa kandidaterna.
Vi är idag ca 30 anställda som ofta gör roliga aktiviteter tillsammans, t.ex har spelkvällar, åker skidor, firar in jul och sommar med fest, tar en fredagsdrink m.m Här på vår karriärsida kan du kika på vilka vi är och vad vi har gjort för kul tillsammans https://workbuster.com/karriar/
Vi håller till i en stor härlig lokal centralt i Stockholm på Tegnergatan, i vanliga fall när det inte är en pågående pandemi i samhället vill säga.
Vi behöver dig som
• har erfarenhet av att arbeta med rekrytering
• uppskattar mötet med kund och och trivs med att arbeta i team
• är trygg med att hålla i kundmöten och har en god förmåga att kommunicera
• är intresserad av att lära dig nya system
• har en känsla för att utveckla processer och sätta nya rutiner vid behov.
• behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift
• är prestigelös och serviceinriktad
Vi ser gärna att du har en PA-utbildning eller utbildning inom rekrytering samt tidigare erfarenhet av att arbeta med projektledning. Har du dessutom erfarenhet av Employer branding och sociala medier är det fördelaktigt.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som projektledare kommer du att ansvara för kunder i kategorin mindre till medelstora företag där du självständigt kommer att driva projekt och processer. Du ansvarar för projektledning, implementering och konfigurering av systemet samt får möjlighet att vägleda kunder till den bästa lösningen anpassat till just deras verksamhet.
Något du kommer att arbeta mycket med är att bidra till fortsatt kundnöjdhet, bland annat genom uppföljningsmöten med våra kunder samt att hålla utbildningar.
Du kommer att ha mycket kundkontakt därmed är det viktigt att du känner dig bekväm i sådana situationer. För att trivas behöver du som person vara nyfiken och villig att lära dig samt ha en orädd inställning till utmaningar i arbetet. Du behöver också vara bekväm med att arbeta med många arbetsuppgifter parallellt. Tjänsten innefattar även en del supporthantering i en bred variation av omfattning och komplexitet.
Mer om tjänsten
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan redan idag.
Om du önskar mer information kring rollen, tveka inte att höra av dig till Åsa Byström.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Peter Spetz
Andreas Wernqvist
Arashk Nadimi