OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Projektledare/Administratör Geberit
Brinner du för kvalitets- och processarbete? Är du van vid att samordna och vara den sammanhållande länken? Är du en god kommunikatör och har tidigare vana av att arbeta som koordinator/projektledare?
Då är detta rollen för dig!
Om tjänsten
Som projektledare/administratör på Geberit blir ditt uppdrag att leda och uppdatera processer och kontrolldokument och vara sammanhållande och hjälpa personalen på siten i Mörrum. Din uppgift kommer att vara att uppdatera informationen i Geberit Management System inför höstens kommande revision. I GMS samlas all information om processer och kontrolldokument med flera moduler i SAP som är Geberits systemstöd.
Om dig
Vi söker dig som har god vana vid att hantera information i system och främst SAP. För att trivas i rollen så behöver du en god vana att koordinera och projektleda med allt vad det innebär när det gäller kommunikations – och rapportförmåga. Du kommer inte vara den som uppdaterar och lägger in all information, utan respektive ägare till den specifika informationen ska medverka i processen. Detta för att sedan kunna vara ansvarig för framtida underhåll. En förutsättning för att lyckas i rollen är att du besitter en god förmåga att samarbeta och utbilda befintlig personal.
Det är en merit om du har erfarenhet av kvalitetsarbete, inklusive processer. Geberit är en svensk enhet i en schweizisk koncern som har engelska som koncernspråk. En del av arbetet kan utföras hemifrån.
Viktigt för tjänsten är
- Du har relevant utbildning för tjänsten
- Kunskap och erfarenhet av affärssystem som t.ex. SAP är önskvärt.
- Som person är du noggrann och flexibel samt har talang för att organisera och planera
- Du behärskar svenska och engelska, både i tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och erfarenheter.
Om Geberit
Geberit Group är marknadsledande i Europa inom sanitetsprodukter. Geberit har en stark lokal närvaro i de flesta europeiska länder, vilket ger ett unikt mervärde när det gäller sanitetsteknik och badrumskeramik.
Produktionsnätverket omfattar 29 produktionsanläggningar, varav 6 utanför Europa. Koncernen har cirka 12 000 anställda i ca 50 länder och huvudkontor i Rapperswil-Jona, Schweiz
Om anställningen
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med eventuell förlängning månad per månad. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Självklart har vi kollektivavtal. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. www.adecco.se
Tillträde så snart som möjligt.
Kontaktuppgifter
Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Åsa Davidsson, asa.davidsson@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147