OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vill du arbeta som rekryteringassistent? Dina uppgifter kommer att vara att granska CV, kalla på intervjuer, ta referenser och sköta andra administrativa uppgifter kopplat till rekrytering.
Start av uppdraget kommer att ske så snart som möjligt så vi kommer att hantera ansökningarna löpande,
Din profil
Du ska som person vara en doer, strukturerad och social. Viktigt att du trivs med och utmanas av att arbeta med deadlines och att du kan fokusera på flera saker samtidigt. Du behöver vara en duktig administratör och vara duktig kommunikativ på svenska både i tal och skrift. Du trivs med och är bra på att skapa goda relationer och förstår värdet i att skapa en bra kandidatupplevelse. Du behöver vara flexibel och snabbt kunna anpassa dig till ändrade förutsättningar och gilla att hitta lösningar utifrån det.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus
Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn
Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902