Vi söker en resande Account Manager till Bring!

Vi söker en resande Account Manager till Bring!

Arbetsbeskrivning

Tillsammans med Bring letar vi just nu efter en resande Account Managers som vill vara med på Brings resa till att bli ”first choice” inom logistik i Sverige. Bring genomför flera satsningar, men den största är att lansera paketboxar i Sverige.

OM TJÄNSTEN
Som resande Account Manager i "Projekt Paketbox" hos Bring kommer du ansvara för inspektioner av utvalda orter runt om i Sverige. Du kommer att driva projektet med fokus på att Bring ska lyckas med att lansera denna tjänst till sina kunder. Här ha du en fantastisk möjlighet att upptäcka Sverige i tjänsten då resor förekommer på månadsbasis.

Om projektet: I Norge har Bring rullat ut paketboxar på 1 750 platser runt om i hela landet och nu fortsätter deras resa även i Sverige. Paketboxar är tänkt som ett komplement till deras paketombud för att möta efterfrågan med den ökade näthandeln, men också för att skapa en mer flexibel vardag för konsumenten när de ska hämta ut paket. Bring har i Norge blivit utnämnd som den mest attraktiva arbetsplatsen tre år i rad och har även nu utsetts till årets mest innovativa företag.

Du erbjuds
- Erfarenhet av arbete i ett stort lanseringsprojekt
- Vidare utvecklingsmöjligheter om båda parter är nöjda

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Inspektera potentiella platser som teamet på förhand framtagit
* Sälja in Paketbox till potentiella kunder
* Övrigt administrativt arbete


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av försäljning och kundkontakt
- Har flytande kunskaper i svenska och engelska då båda språken behövs i rollen
- Har körkort
- Tycker om att arbeta i team

Det är meriterande om du har
- Har tidigare erfarenhet av uppsökande försäljningsarbete och/eller projektledning
- Har en examen i ekonomi, marknadsföring, logistik, administration eller annat relevant område

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kommunikativ och social
- Samarbetsinriktad
- Relationsbyggande
- Strukturerad

Vår rekryteringsprocess

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juni 2023
  • Ansök senast: 16 juli 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Säljande assistent

20 november 2024

18 november 2024