OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se
Vill du vara med och bygga upp ett nytt affärsområde hos en etablerad aktör? Älskar du att hitta bra lösningar till kunder och att bygga nätverk? Då är du välkommen med din ansökan!
Vi på Azets hjälper tusentals företag med deras ekonomi, lön och HR främst genom våra outsourcingtjänster och rådgivning. Nu erbjuder vi även våra kunder interimstjänster - det vill säga vi hyr ut konsulter till kunder som vill ha tillfällig hjälp på plats.
Därför söker vi dig som både kan hitta nya affärsmöjligheter och rekrytera konsulter för interimsuppdragen. Det blir din uppgift att matcha ihop kund och konsult, från ax till limpa. Vi tänker också att du är med och sätter strukturer och processer för hur vi ska arbeta inom Azets interimsverksamhet tillsammans med vår Head of Interim. Du får helt enkelt en rolig och viktig roll vad gäller uppbyggnaden av vår nya verksamhet.
Vi söker dig som har erfarenhet av att searcha kandidater och som är van vid att kommunicera med kunder och hitta snabba lösningar. Vi ser gärna att du har arbetat i bemanningsbranschen tidigare.
För att lyckas i rollen ser vi att du:
trivs med att hjälpa kunder att hitta en lösning på deras utmaningar
tycker om att bygga nätverk & relationer
har minst 6 månaders erfarenhet av att “searcha” kandidater på LinkedIn
är en vinnarskalle som gärna vill vinna affärer
tycker om att ta egna initiativ istället för att vänta på lösningar
arbetar strukturerat och håller vad du lovar
agerar och kommunicerar professionellt med kunder och kandidater
Du kommer arbeta nära vår sälj- och marknadsorganisation och rapportera till Head of Interim. På Azets arbetar vi efter konceptet “Smarter Working” där våra medarbetare har flexibilitet att själva planera var de vill arbeta.
Sista ansökningsdag är 2021-11-12. Vi går igenom urvalet och intervjuar löpande till denna tjänst. Tillträde är enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan redan idag och bli vår nya kollega!
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Syrtén
+46 0722482115
Liza Lindberg
+46 0705473084
Emelie Björnefur
+46 104575409
Alexandra Hallén
Jacob Good
+46 761367092
Christian Hoinard
+46 104575046