OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Absolut viktigast är Din förmåga att se saker med gästens ögon och förstå vad som är bra service. Vi sätter också stort värde på Din personlighet och Din passion för serviceyrket! Vi söker en utåtriktad, flexibel, kommunikativ, alert och stockholmskunnig person. Arbetet kräver att Du är praktiskt lagd och lite händig.
Krav: Körkort ( minst två prickfria år ) samt flytande svenska och engelska i tal och skrift. Ytterligare språk är meriterande.
Arbetsuppgifter:
Rivals ansikte utåt, den första person gästen möter vid ankomst och den sista när man lämnar hotellet.
Ta emot gäster utanför hotellet.
Ta emot taxibilar och övriga gästbilar.
Parkering av gästbilar från hotellet till gästgarage.
Hålla rent och snyggt från skräp utanför hotellentrén.
Snöskottning på vintern.
Sköta enklare reparationer på hotellrum.
Supportera receptionen, ta hand om bagage.
Vi värdesätter teknisk kompetens, goda datakunskaper, god förmåga att samarbeta under stundtals stressiga förhållanden.
Vi kan erbjuda en mycket spännande arbetsplats med många internationella gäster.
Är Du den vi söker ? skriv genast några rader om Dig själv och bifoga Din meritförteckning.
Tjänsten är heltid. Lön enligt kollektivavtal. Arbetstid dagar, kvällar samt varannan helg. Intervjuer startar omgående. Välkommen med Din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Björn Doherty
Sussi Öström
08-54578907
Food & Beverage Manager Tobias Wikberg
Barchef Tommi Nahkuri
Operativt frukostansvarig Madeleine Mood
Breakfast Supervisor Madeleine Mood
Köksmästare Robin Gesang