OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Som Sales Support Specialist kommer du att ansvara för att ta fram reservdelsofferter till kundens lokala säljbolag runtom i världen. Du kommer även att ha ansvaret för hela offertprocessen, från förfrågan till färdig offert och överlämning till orderavdelningen efter mottagen order. Du kommer att kommunicera med leverantörer och samarbeta med andra avdelningar för att få fram den information som behövs för att skapa offertförslag. Dessutom kommer du tillsammans med resten av teamet att säkerställa att kunderna får förstklassig support och service.
Kunden levererar allt från mindre komponenter till större och mer tekniskt avancerade produkter. Därför söker vi efter en person som är intresserad av att bygga upp en god produktkännedom och som har ett teknikintresse.
Kravspecifikation:
- Eftergymnasial utbildning (högskola/universitet/YH).
- Flytande i svenska och engelska både i tal och skrift.
Meriterande:
- Tidigare erfarenhet av sälj eller säljsupportroll är meriterande.
- Erfarenhet av Salesforce och Office 365 är meriterande.
Personliga egenskaper:
Vi söker en positiv, flexibel, driven och kundfokuserad person till denna roll, som har förmågan att ta ansvar och ägarskap för sina uppgifter. Rollen innebär en hel del kundkontakt, men även samarbete internt inom verksamheten.
Tillträde och ansökan
Uppdragsperiod: 2024-03-04 - 2025-03-02
Sista ansökningsdagen: 2024-02-13
Ort: Västerås
Kontaktperson: +46 790 06 27 11
Urval och intervjuer sker löpande!
Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.