Vi söker en Salesforce Administratör till ITAB

Vi söker en Salesforce Administratör till ITAB

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med Salesforce datahantering, support och utveckling i ett välkänt globalt företag? Då är detta något för dig!
Om rollen
Vi letar nu efter en ny Salesforce administratör med utvecklingsförmåga till vårt team i Jönköping. Salesforce är ett mycket viktigt verktyg i arbetet med våra försäljnings, marknadsförings och supportprocesser. Tillsammans med teamet kommer du att vara ansvarig för data av hög kvalitet och underhåll av systemet samt internt stöd.
Om företaget
På ITAB hjälper vi våra kunder att förvandla konsumenternas varumärkesupplevelse till fysisk verklighet med vårt kunnande, lösningar och ekosystem av partners. Vi skapar effektiva detaljhandelslösningar som ger praktiska och inspirerande konsumentupplevelser. Erbjudandet inkluderar rådgivande designtjänster, skräddarsydda interiörer, kassasystem, konsumentvägledningslösningar, professionella belysningssystem och interaktiva digitala lösningar för den fysiska butiken. ITAB har cirka 3200 anställda fördelade på olika kontor runt om i världen.
Din profil
Du tycker om att arbeta i en internationell miljö och eftersom du kommer att samarbeta med många avdelningar tror vi att du har stor kommunikationsförmåga, både skriftliga och muntliga.
Du har ett tekniskt intresse och finner det utvecklande att arbeta med och konfigurera programvaror och system
Vi tycker att du är flexibel men föredrar också att arbeta strukturerat. Du är serviceinriktad och uppskattar att arbeta med support. Vi tror också att du är van att arbeta självständigt, ta initiativ och arbeta proaktivt.
Skallkrav:
- Svenska & Engelska, tal och skrift
- Relevant utbildning eller erfarenhet inom jämförbara områden
- Erfarenhet av kundsupport


Meriterande:
- Erfarenhet inom Salesforce eller liknande.
- Programmering & kunskaper av mjukvara
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, dagtid
Ort: Jönköping

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB, Jönköping
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 april 2021
  • Ansök senast: 29 maj 2021

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


IT-drifttekniker| Lernia | Solna

IT-drifttekniker| Lernia | Solna

29 oktober 2024