OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbeskrivning
Vill du ta nästa steg och utvecklas som Account Manager?
För kunds räkning söker vi nu dig som har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning, men som fortfarande är i början av din karriär och vill ta nästa steg i rollen som Account Manager. Vår kund jobbar med några av Sveriges starkaste varumärken, och ger dig möjligheten att äga dina egna affärer. Här jobbar du mot företagskunder och är kundens hjälp in i den digitala marknadsföringsresan, och bidrar till utvecklingen av marknadsföringskoncept som löser kundens utmaningar. Rollen innebär att du över telefon ansvarar för att upprätthålla en god kontakt med dina kunder. Hög aktivitet är ett ledord inom då du har tydliga mål du följer upp, samt ett budgetansvar för dig själv och teamet. Utöver det innebär arbetet att vara en bidragande del i att skapa Sveriges bästa säljkultur med kunskap, inspiration, lagkänsla och vinnarinstinkt.
För att lyckas som Account Manager ser vi att du är på väg framåt i karriären och nu vill utveckla dina kunskaper inom försäljning. Vår kund satsar på sina medarbetare, och erbjuder bland annat:
• En bra grundlön och ett attraktivt provisionssystem
• Mobiltelefon och dator
• En personlig utvecklingsplan med starka utvecklingsmöjligheter.
• Tillgång till friskvård samt pension enligt ITP-plan när du blir fast anställd.
• Utbildningar från våra uppdragsgivare.
• Samarbete med Sveriges starkaste varumärken.
• Fina och ljusa lokaler i Hammarby Sjöstad
Detta är en direktrekrytering med start 14/3, vilket innebär att du blir direktanställd hos vår kund.
Omfattning: Heltid
Personliga egenskaper
Vi söker dig som har en drivkraft och vill bygga en karriär inom försäljning. Du är inte rädd att lyfta luren och sälja in både dig själv och tjänsterna till företagskunder, och har en inställning att du vill klättra inom försäljningsbranschen. Är ditt mål att bli försäljningsdirektör är detta en perfekt start för dig. Det är meriterande om du tidigare har jobbat med telefonförsäljning mot privatkunder, men det viktigaste är din personliga inställning till att lära dig om mediabranschen och hur man säljer inom den.
Låter detta som dig? Tveka då inte på att skicka in din ansökan! Vi gör löpande urval, och ser fram emot att träffa dig med ett starkt försäljningsintresse.
Sökord: telefonförsäljning, sälj, annonsförsäljning, företagssäljare
Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se
Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.