Vi söker en serviceinriktad Kontorsadministratör

Vi söker en serviceinriktad Kontorsadministratör

Arbetsbeskrivning

Är du duktig på att skapa struktur och skulle tycka det var roligt att arbeta serviceorienterat? Har du intresse för teknik och administration och söker en tjänst som erbjuder varierande arbetsuppgifter? då kan detta vara tjänsten för dig!

Om rollen
Som administratör kommer du att ha sedvanliga kontorsuppgifter så som att exempelvis välkomna besökare till kontoret, lägga beställningar på inköp, hålla kontakt med fastighetsskötare men också vara med på ledningsmöten för att bland annat föra protokoll och i en förlängning även hålla i introduktion av nyanställda.
Du kommer vara insatt i företagets system och vara behjälplig med behörigheter och accesser. Du kommer arbeta nära närmsta chef och ha daglig kontakt med både kollegor, kunder och konsulter.

Vi söker dig med
Ett genuint intresse för service och administration, du kommer många gånger vara ansiktet utåt och det är viktigt att du trivs med det.
För att lyckas i rollen krävs det att du arbetar strukturerat och ansvarsfullt men också att du är trygg nog att agera flexibelt då ingen dag är den andra lik och stundtals kräver rollen att du kan hantera många bollar i luften samtidigt.
Detta tillsammans med att du aktivt bidrar till en positiv arbetsmiljö och är mån om andra.

Du får gärna ha arbetat inom service eller administration tidigare och det kommer också underlätta om du har lätt för/intresse för IT och Teknik.

Du erbjuds
En nyckelroll på vår kunds kontor, du kommer ha varierade arbetsuppgifter och möjlighet till utveckling inom området på olika sätt. Som administratör hos vår kund kommer du att sitta tillsammans med dina kollegor i ett öppet landskap i fräscha ny renoverade lokaler.
Utanför kontoret är det nära till vatten och en inspirerade och vacker miljö som öppnar upp för fina lunch promenader. Ett annat alternativ är att gå en trappa upp till terrassen, där kan du njuta av företaget egen badtunna med fin utsikt över området.
Det anordnas också många olika aktiviteter så som paddel, golf och pingis.
Vår kund
Är ett konsultföretag som arbetar med många olika stora kunder inom bland annat fordon, flyg och försvar. De erbjuder tjänster inom bland annat digital transformation, cybersäkerhet och totalförsvar men också ett helhetserbjudande från produkt och affärsutveckling till verksamhetsutveckling och mangement.


Om Framtiden Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos kund.

Rekryteringsprocess
Urval sker löpande
Steg 1: Intervju med Framtiden - Om vi finner att din ansökan möter det vi efterfrågar kommer rekryteringsansvarig Stina Johansson att kontakta dig. Steg 2: intervju med kund
Efter dessa steg kommer vi fatta ett beslut

Villkor
Startdatum: Omgående enl överenskommelse
Placeringsort: Trollhättan
Omfattning: Heltid, 100%

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2022
  • Ansök senast: 8 augusti 2022

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


22 november 2024

Office Assistant

11 november 2024