Vi söker en serviceinriktad och driven Kontorskoordinator

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

Vi söker nu en serviceinriktad kontorskoordinator till Time People Group. Som Kontorskoordinator kommer du arbeta brett med flera olika spännande uppgifter. Med din hjälp kan arbetet på kontoret flyta friktionsfritt. Du kommer i första hand vara ansvarig för att lokalerna är i ordning, ta hand om inköp, förbereda inför frukostkonferenser och ansvara för att ordna enklare tillställningar för kontorets interna personal. Du kommer även vara stöd till ekonomichefen genom att hantera ekonomiadministration så som leverantörsfakturor.

Detta är en deltidstjänst med start senast den 29 augusti. Arbetstiderna är mellan 08:00-13.00 måndag till fredag. Denna tjänst är en del av en bemanningslösning vilket innebär att du blir anställd av 2Complete och arbetar som konsult ute hos vår kund. Vår kund sitter i fräscha lokaler på Celsiusgatan 10.


Din profil

För att ha bästa möjliga förutsättningar i rollen som kontorskoordinator så tror vi att du har erfarenhet från servicerelaterade arbeten sedan tidigare. Detta kan vara arbeten inom reception, turism, administration, konferens eller liknande. Du är en person som kan arbeta organiserat efter rutiner, men du ser heller inga svårigheter i snabba utmaningar som ingen kunnat förutse. Du kan arbeta i de vanligaste programmen i Office-paketet – Word, Excel och PowerPoint. Problemlösningen har du i blodet och du tar därför egna initiativ. Du som söker har gymnasiekompetens och du talar samt skriver svenska och engelska obehindrat.

Som person är du utåtriktad, ansvarstagande, noggrann och drivande. Du är en administratör och trivs att arbeta på kontor. Du vill arbeta i en fartfylld och produktiv miljö med positiva och duktiga medarbetare.

Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.


Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 16 augusti 2016

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024