OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du jobba för ett expansivt företag med högt i tak? Är du en nyfiken och serviceinriktad person som söker nya möjligheter?
Vi söker för kunds räkning en orderadministratör med start omgående.
Tjänsten är på heltid med en hybrid lösning där du får möjligheten att arbeta hemifrån 2 dagar per vecka.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
- Registrering av maskinorder
- Registrering av maskininstallationer
- Kontakt med återförsäljare och finansbolag
- Fakturering
- Inköp
Personprofil
Vi söker dig med erfarenhet av orderhantering eller administration. Du är utåtriktad, nyfiken samt van att ha många bollar i luften. Du tar gärna egna initiativ, är hjälpsam och har en god samarbetsförmåga.
Vi ser gärna att du är van vid att arbeta i flera olika affärssystem då rollen innebär att du kommer att behöva hantera olika program. Vidare önskar vi att du:
- har god system- och datorvana
- har goda kunskaper i Office-paketet
- har goda kunskaper i svenska i tal och skrift
- har goda kunskaper i engelska i tal och skrift
Övrigt
Start: Omgående, enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Bromma, Stockholm
Arbetstider: Dagtid 8-16:30
I denna rekrytering samarbetar vi med XLNT Talent och vid eventuella frågor når du rekryteringskonsult Fredrik via mail: fredrik@xlnt.se