OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en serviceinriktad receptionist!:
För kunds räkning söker vi nu en receptionist!
Jobbeskrivning
Är du en flexibel, serviceinriktad person och trivs med att jobba självständigt och i ett högt tempo? Är du duktig på att bemöta andra människor på ett professionellt sätt i alla tänkbara situationer? Har du dessutom någon slags erfarenhet från service eller reception sedan tidigare är det ett plus!
Vi söker dig som vill jobba som receptionist på 80% och vi söker en långsiktig lösning! Du kommer att ha din anställning hos oss på Junic, men arbeta som uthyrd konsult till vår kund.
Arbetsuppgifter
Som receptionist så är du en spindel i nätet som brinner för att ge bästa tänkbara service. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
- Ta emot besökare
- Ansvarar för inkommande samtal och växel
- Posthantering
- Administration
- Hålla snygga och rent (ej städning)
- Ansvara för köket och konferensen
Vi tror att du som söker är en person med hög social kompetens, professionell attityd och stor ansvarskänsla.
Personliga egenskaper
Arbetet som receptionist ställer höga krav på att du är utåtriktad och tycker om att ge en god service. Du är orädd och har förmåga att ta egna initiativ när det behövs. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende. Du har en god datavana och är en duktig användare av Officepaketet. Har du erfarenhet från någon form av receptions- och/eller telefoniarbete är det meriterande, men det är inte ett krav.
Ansökan
Låter detta intressant? Vänta då inte med din ansökan då vi arbetar med löpande urval och tillsättning ser omgående. För att ansöka går du in på www.junic.se och registrerar ett CV och personligt brev. Har du några frågor är du välkommen att kontakta Nadja Persson på 0371-830 60 eller nadja@junic.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Susann Lothian
Carolina Håkansson
0371-830 53
Niclas
Niklas Andersson
Nadja Persson
0762415621
Outi Mäkinen Fränberg
0722003107