Vi söker en servicekoordinator till Presto!

Vi söker en servicekoordinator till Presto!

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Presto är Europas ledande aktör med ett heltäckande erbjudande inom brandskydd, första hjälpen och säkerhetsutbildning. Deras vision är att tillsammans med våra kunder rädda liv. Presto erbjuder företag och organisationer en helhetslösning för skydd mot brand och olycka. Tillsammans med oss blir det enkelt att göra rätt och skapa en trygg verksamhet.

Presto Region Väst söker en kollega till regionen för att fortsätta upprätthålla vår höga servicenivå. Det är en viktig roll i regionen och rätt person kan verkligen bidra till regionens lönsamhet genom att skapa effektiv administration och planering.


Dina arbetsuppgifter
Avdelningen utgör en central punkt inom regionen och det är viktigt att möta både interna och externa kunders önskemål på ett snabbt och professionellt sätt.

I rollen hanterar du administrativa uppdrag såsom:

• Hantera inkommande ärenden via mejl och telefon och ta emot och fördela arbetsordrar
• Sköta tillhörande administration såsom att registrera, fakturera och kreditera arbetsordrar samt sköta registervård
• Upprätta/ justera prislistor och serviceadresser
• Utveckla och förbättra administrativa processer

Du kommer vidare agera stöd, bollplank och planerare till tekniker i deras vardag. Du har en tät dialog med servicechefer och teamledare gällande planering av kapacitet på våra avdelningar.


Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av support och serviceärenden och har både intresse och förmåga att snabbt lära dig nya system och branscher.

Vi ser att du har tidigare relevant arbetslivserfarenhet från till exempel kundtjänst där du även hanterat administrativa uppgifter. Du behöver ha en hög social kompetens, god förmåga att koordinera och planera.

Som person är du:
• Samarbetsvillig och hjälper dina kollegor även om det inte alltid ligger på ditt bord
• Noggrann
• En lagspelare som vet att vi tillsammans är starka
• Flexibel och självgående

Det är vidare ett krav att du kan flytande svenska i tal och skrift för att klara tjänsten. Du har god datorvana då du arbetar i olika IT- system samt är trygg i att kommunicera via telefon och mejl.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Söder & Co Göteborg AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 oktober 2023
  • Ansök senast: 23 november 2023

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024