OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Serveoffice har fått i uppdrag att hitta en administratör till vår kund i Norrviken. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på ca 75% med start i början på januari.
Arbetsbeskrivning
I rollen som orderadministratör kommer du tillsammans med en kollega ha ansvar för hela orderhanteringen från början till slut. Mer detaljerat så är arbetsuppgifterna:
- Ta emot och administrera order från telefon och mejl.
- Inköp
- packa och skicka order
- ta emot leveranser
- fakturera
- registreringar i crm-systemet
Kvalifikationer och egenskaper
För att trivas i rollen som Administratör tror vi att du är en kreativ problemlösare med förmåga att arbeta strukturerat. Vidare tror vi att du är en målinriktad person som tar egna initiativ för att bidra till fortsatt utveckling och effektivisering. Du är prestigelös, positiv och samarbetsorienterad och drivs av att sätta kunden i det första rummet.
Som konsult hos Serveoffice erbjuder vi dig
Ett personligt företag som värderar relationer högst, oavsett om det är kunder, konsulter eller kandidater. Här får du engagerade kollegor och ledare som har förstått betydelsen av att ha personal som trivs och mår bra. Olika typer av aktiviteter anordnas flera gånger per termin för att skapa en härlig gemenskap och en ”vi-känsla”.
Vi har kollektivavtal och erbjuder ett brett förmånspaket och ett generöst friskvårdsbidrag. Viktigast av allt- vi erbjuder en bra arbetsplats med mycket skratt!
Ansökan och kontakt
Nyfiken och vill veta mer? Skicka in din cv och personligt brev enligt nedan. Urvalet görs löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan endast via hemsidan. Frågor kring tjänsten besvaras av Cissi Silvstam på 070-564 13 70, cissi.silvstam@serveoffice.se eller melissa.haydari@serveoffice.se 076- 724 90 28.