OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
För uppdrag till vår kund inom IT i Malmö söker vi nu deras nästa Servicespecialist. Uppdrag är med start i början av januari och pågår i 6 månader med stor chans till förlängning. Vill du vara en del av en stark laganda och drivs av att lösa problem? Då är detta tjänsten för dig! Sök redan idag, urval och intervjuer hålls löpande.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Arbetet på denna avdelning handlar om att ta emot reklamationsärenden från företagets kunder som endast är företag och inte privatpersoner. Därefter ser du till att hitta en så bra lösning till kunden som möjligt på ett effektivt sätt.
Du kommer också att lägga beställningar av ny hårdvara, koordinera tillsammans med andra inom företaget runt om i Sverige och hitta felet på hårdvaran genom problemlösning.
Rollen innebär mycket kommunikation både internt, med kunder och leverantörer.
Arbetet är förlagt måndag till fredag under kontorstider.
Vem är du?
Du har som minst en avslutad gymnasieexamen, gärna inom IT. Det är mycket meriterande om du har ett starkt IT-intresse och är insatt i hårdvara.
Som person har du ett starkt eget driv, har en framåtanda och anser att laget framför jaget är en självklarhet. Du är inte rädd för att ta ansvar och testa, blir det fel gör du om, gör rätt och lär dig till nästa gång.
Flytande svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav.
Varmt välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Noren
Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk
Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson
Disa Fanto Börjesson
0766-775336