OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår drivkraft är att ha kunden i fokus och guida våra kunder in i framtidens arbetsplats. Drivkraften lockar inte bara duktiga medarbetare, utan också ambitiösa kunder och de största leverantörerna i branschen. Nu söker vi en ny medarbetare som vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor och på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad!
Om rollen
Du kommer att arbeta nära våra kunder med att utföra serviceärenden, reparera, underhålla och konfigurera våra kunders skrivare & multifunktionssystem. Vi sätter stort värde i personliga relationer då tjänsten ofta innebär arbete ute på fältet och nära våra kunder i hela Skåneregionen.
Dina primära arbetsuppgifter
- Service av hårdvara och våra tjänster, på plats ute hos kund, via telefon och fjärrstyrt från dator
- Installation/driftsättning/konfigurering av multifunktionssystem, skrivare samt mjukvaror kring dokumenthantering
- Användarutbildning på våra levererade maskiner och programvaror
- Utveckla och effektivisera våra kunder med hjälp av våra lösningar
- Dokumentera och avrapportera uppdrag
Din profil
Ett tekniskt intresse är en förutsättning för den här tjänsten, tidigare erfarenhet från en liknande tjänst som servicetekniker är önskvärd.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom dokumenthanteringssystem alternativt tidigare erfarenhet av arbete med multifunktionssystem, nätverksskrivare och nätverksscanner. Har du även grundläggande erfarenhet inom IT, Nätverk och Windows är det att föredra.
Goda kunskaper i svenska och engelska språket är ett krav, samt B- körkort.
Personliga egenskaper
För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och har ett stort kundfokus. Vi söker dig som brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer på ett noggrant och effektivt sätt. Du har en god känsla för service, felsökning och logiskt tänkande, du mår själv bra när dina kunder och kollegor gör det. Jobbet innebär planering av dina egna dagar och du bör ha en god känsla för hur du ska prioritera för att upprätthålla en hög servicegrad och effektivitet.
Vad kan vi erbjuda dig?
- Hos Office Management erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
- Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
- En arbetsgivare som vill vara en del av utvecklingen och hjälper sina kunder att ta mer hållbara beslut.
- För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
- O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify
Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management är klimatneutralt enligt standarden PAS2060, vilket innebär mätning, minskning och klimatkompensering av hela bolagets klimat¬avtryck. Arbetet omfattar utsläpp från hela verksamheten, inklusive produkter och tjänster som levereras till kund. Bolaget är miljöcertifierade ISO14001. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Uppsala, Tammerfors, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Kramfors, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se)
Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Malmö, Skåneregionen
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Mikael Hernmo, Service Manager Document Solutions på 010-8584456.
Sista ansökningsdag är 31 Mars 2023. Vi arbetar med löpande urval och kan tillsätta rollen innan sista ansökningsdag, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad!
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson