Vi söker en Site Operations Manager

Vi söker en Site Operations Manager

Arbetsbeskrivning

Vi i Securitaskoncernen finns i 58 länder runtom i världen och har ca 370 000 medarbetare.

Securitas Sverige AB är en kunskapsledare inom säkerhet i Sverige. Det betyder att vi har djup insikt om våra olika kunder och deras marknader, så att vi förstår deras specifika behov. Överallt – från små butiker till flygplatser – gör våra 10.000 medarbetare skillnad.

Securitas Luleå söker nu en Site Operations Manager

Vi söker dig som vill jobba i en arbetsledande befattning, du är engagerad och vill utvecklas tillsammans med företaget. Du har ett starkt driv samt ett positivt och tydligt ledarskap. Du är rak och tydlig i din kommunikation och har förmågan att strukturera, prioritera och delegera. Du leder det dagliga arbetet hos en av våra stora internationella kunder och har ansvar för en större personalstyrka. Till din hjälp har du ett Management team.  

Vi ser att du har tidigare erfarenhet av ledarskap och att du motiveras av att ha ett stort ansvar. Du får gärna ha erfarenhet av säkerhetsbranschen samt förmågan att hantera och utveckla kundrelationer.

För att trivas i rollen är du flexibel och inte rädd för utmaningar. Du har förmågan att inspirera och motivera andra på ett naturligt sätt.

Som Site Operations Manager är du den som leder och fördelar arbetet enligt gällande lagstiftning, kollektivavtal, instruktioner och Securitas policys. Du har ansvar för driften, personalen och arbetsmiljön. Du har nära kontakt med kunden och eftersom det är en internationell kund sker mycket av kommunikationen på engelska.

Vem är du?

Du är en ärlig, hjälpsam och uppmärksam människa som får dina medarbetare att känna sig trygga.
Att ta ansvar kommer naturligt för dig och du har lätt för att se andras behov.
Du är en företagsam person som levererar resultat och som kan driva förändring när det behövs.

Vilka krav ställer tjänsten?  

Tjänsten ställer krav på väldigt goda kunskaper i både engelska och svenska, både i tal och skrift.

För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan).
Övrigt

Tror du att du har det vi söker? Mer information om Securitas hittar du på vår hemsida www.securitas.se .

Tidigare erfarenhet av arbetsledning är meriterande.

Gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning samt kunskaper i arbetsrätt och arbetsmiljölagstiftning är meriterande.

Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer urvalstester att användas.

Vi arbetar för en jämn könsfördelning och vi ser gärna kvinnliga sökande.

Lön och anställningsförhållanden baseras på kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och de fackliga organisationerna Unionen och Ledarna samt individuella avtal.

Urval sker löpande. Välkommen med din ansökan!

Om Securitas

Securitas är en pålitlig arbetsgivare som finns i 58 länder runtom i världen. I Sverige har vi en ledande position inom säkerhet och en djup förståelse för våra kunders behov. Här levererar våra 10 000 medarbetare trygghet – varje dag, dygnet runt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christofer Hansson Pelkonen
+46 010 - 470 1722
Planeringen Värmland
+46 10 470 10 47
Annika Liljedahl
+46 10 470 12 57
Lisa Svensson
+46 10 470 12 58
Annika Liljedahl
+46 10 470 12 57
Kent klintberg
+46 10 470 27 13
Tommy Gard
+46 10-470 18 60
Daniel Sedighha
+46 10 470 27 21
Anders Rudolf
+46 10 470 27 15
Leif Staflin
+46 10 470 19 03

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Securitas Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 januari 2020
  • Ansök senast: 23 februari 2020

Besöksadress

Verkstadsgatan 6
None

Postadress

Box 3226
Växjö, 35053

Liknande jobb


13 december 2024

10 december 2024