OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
IGS Assistans AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans för personer med funktionsnedsättning. IGS Assistans AB har över 20 års erfarenhet inom personlig assistans. I dag har vi över 250 anställda och omsätter ca. 60 miljoner kronor om året. Mer information om företaget finns på www.igsassistans.se.
Vi söker en receptionist till vårt fina kontor i Globen. Du kommer att arbeta med löpande administrativa uppgifter, såsom kontakt med kunder och anställda samt myndigheter, posthantering, inköp, växeltelefon, beställningar till kontoret och våra kunder, stöd för medarbetarna och andra sedvanliga kontorsgöromål.
IGS Assistans AB har skriftliga arbetsrutiner som tjänar som grund för receptionistens arbete. Du får naturligtvis en introduktion i de olika arbetsmomenten.
Vi sätter stor vikt på att du är självgående och driftig, är strukturerad, tycker om ordning och reda, har god kunskap och vana i hanteringen av Officepaketet, och sist men inte minst är serviceinriktad i ditt bemötande av kunder, anställda och myndigheter. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du är över 50 år, som vill stadga dig på ett varaktigt sätt.
Tjänsten är 60% och därmed arbetar du tre dagar i veckan. Tillträde från och med den 12 september 2022.