Vi söker en sommarvikarie till vår Helpdesk I inom kundservice support!

Vi söker en sommarvikarie till vår Helpdesk I inom kundservice support!

Arbetsbeskrivning

Tycker du att det är spännande att arbeta i en föränderlig miljö med drivna kollegor? Drivs du dessutom av att komma på proffsiga lösningar av hög kvalitet, då har vi rollen för dig!

Som Service Coordinator å Helpdesk I hos oss på Gilbarco Veeder-Root AB får du möjlighet till ett stimulerande arbete där du erbjuds att vara med att stärka vårt Shared Service Center. Samtidigt lägger vi stor vikt vid att du utvecklas i din roll och får bredda dina kunskaper. Bakom dig har du ett stabilt företag som är världsledande inom branschen. Tillsammans strävar vi efter att fortsätta leverera service av högsta kvalitet för att se till att vår kundnöjdhet är i topp.

Om rollen:
I rollen som Service Coordinator får du arbeta självständigt och ta mycket egna initiativ, tänka nytt och koordinera ärenden högt som lågt. Du är våra kunders första kontakt vid felanmälan och du ansvarar för att uppdraget utförs inom tid och på ett kostnadseffektivt sätt.


Du erbjuds:
- Ett mindre och sammansvetsat team med drivna kollegor
- Kontinuerligt och nära samarbete med ledningen
- En företagskultur som ger dig en stor möjlighet att göra skillnad och utvecklas


Arbetsuppgifter:
Det är du som samordnar service på vår eftermarknad. Du är ansvarig för våra fälttekniker och kommer att koordinera dessa på ett effektivt och optimalt sätt. Du kommer även att se till att resursplaneringen fungerar smidigt och stabilt, för att säkerställa att vi arbetar med hela vår befintliga kapacitet. Vi förutsätter att du är fokuserad på service och har en positiv inställning och vill fortsätta bidra till vår nuvarande positiva kundupplevelse på servicesidan. Du ska möjlighet att jobba kväll och helg minst 2 veckor per månad under sommaren enligt rullande schema.


Under en arbetsdag kommer du till exempel att:
- Hantera inkommande mail, arbetsorders och samtal via vår växel gällande olika typer av ärenden
- Supportera och koordinera alla ärenden som kommer in till oss
- Sköta en del andra administrativa uppgifter som exempelvis posthantering


Vi söker dig med följande bakgrund:
För att lyckas i rollen ser vi att du har gymnasial utbildning samt gärna erfarenhet av kundservice sedan tidigare. Vi ser gärna att du har en administrativ bakgrund samt god vana vid att kommunicera och samarbeta med olika typer av människor. Förutom svenska har du goda kunskaper i engelska då denna tjänst innefattar mycket kontakter med kollegor och kunder. För att klara av arbetet ser vi att du har en mycket god allmän datorvana, och vi tror att du tycker om att vrida och vända på saker och söka information för att finna lösningar och svar. För att trivas på företaget tror vi att du är noggrann, strukturerad och lösningsfokuserad. Du gillar att jobba i många parallella processer samtidigt och i ett högt tempo.

Placeringsort: Bromma samt på distans

Period: Juni-Augusti (3 månader)

Omfattning: Heltid enligt rullande schema

Kontaktpersoner på detta företaget

Regional servicechef Tommy Alatalo
0705-73 25 29

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GILBARCO VEEDER-ROOT AB BROMMA
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 april 2021
  • Ansök senast: 30 maj 2021

Besöksadress

JOHANNESFREDSVÄGEN 11 A
BROMMA

Postadress

BOX 11059
BROMMA, 16111

Liknande jobb


Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024

20 november 2024